شناسه خبر : 106590
سه شنبه 21 آذر 1402 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس کمیته امداد:

تمام خانواده‌های مددجوی روستایی صاحب‌خانه می‌شوند

فاش نیوز - بنابر اظهارات رئیس کمیته امداد تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحبخانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی‌مسکن نخواهیم داشت.
به گزارش ایسنا، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضائی با این کمیته گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحب خانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی‌مسکن نخواهیم داشت.
بختیاری افزود: یکی از نکاتی که بسیار ارزشمند و قابل توجه است این است که با اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در این سال‌ها دچار سختی و تنگنا شده و تورم افزایشی بوده است، اما نه تنها کمک‌های مردمی به کمیته امداد روندی کاهشی نداشته بلکه کمک‌های مردم سال به سال رو به افزایش بوده است که نشان از دینداری و همراهی و همدلی مردم دارد.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی مددجویان است، بیان داشت: در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته، با کمک‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در امر اشتغال به توانمندی رسیده و تا پایان سال از تحت پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.
رئیس کمیته امداد به یکی دیگر از دستاوردهای این کمیته اشاره کرد و گفت: حمایت‌های کمیته امداد صرفا کمک‌های مادی و اقتصادی نیست، از جمله با حمایت‌ها و اقدامات صورت گرفته تعداد قابل توجهی از مددجویان ما رتبه‌های برتر در کنکور را کسب کرده و تعداد قابل توجهی در دانشگاه فرهنگیان و نیز وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده‌اند.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi