شناسه خبر : 106591
سه شنبه 21 آذر 1402 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان؛ حافظان اصلی خون شهدا

فاش نیوز - امروز مسئولیت حفاظت از خون شهدا در درجه اول به عهده مسئولان است آن‌ها باید بدانند که امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست؛ لذا باید سعی کنند به درستی در راه آرمان‌های شهدا گام بردارند.

کد خبر: ۶۳۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰ - 12December 2023
 

اختلاسگران چای دبشگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ پیکرهای مطهر ۲۸۰ شهید گمنام دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس قرار است روز یکشنبه (۲۶ آذر) شهرهای مختلف ایران را عطرآگین کند.

جمهوری اسلامی ایران امروز صلابت، اقتدار و قدرت خود را مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت‌های جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شاهد و ایثارگر است که ثمره آن تبدیل انقلاب اسلامی به قدرتی در منطقه و دنیا شده است.

امروز مسئولیت حفاظت از خون شهدا در درجه اول به عهده مسئولان است آنها باید بدانند که امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهداست و در مسئولیتی که گرفتند باید سعی کنند به درستی خدمت کنند تا اول خدا، شهدا و سپس مردم که ولی نعمت هستند از آنان راضی شوند.

این روزها که تحریم‌های اقتصادی آمریکا و برخی کشورهای غربی و تهدیدات دشمنان ازجمله جنگ ترکیبی، اقتصادی و اغتشاش امنیت و آرامش مردم ایران را می‌خواهد سلب کند، باید مسئولان برای مقابله با این تهدیدات، ولایتمداری و بصیرت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهدا در یک برهه زمانی داوطلبانه و بدون هیچ انتظار و چشم‌داشتی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند تا آرامش و امنیت در کشور حاکم شود تا مردم در آرامش به کار روزانه خود برسند؛ و امروز که کشور ایران با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده و برخی به جایگاه رفیع مسئولیت رسیدند باید در هر پست و مقامی با امیدآفرینی در جامعه کشور را به قله توسعه و پیشرفت برسانند.

شهدا در وقت خود وظیفه انسانی خود را انجام دادند و امروز وظیفه برخی مسئولان بی تعهدی است که ادامه دهنده راه آنان باشند؛ اگر غیر از این باشد به خون شهدا جفا و کم‌لطفی خواهد شد، اگر شهدا از جان خود گذشتند حداقل مسئولان از وقت و مال خود بگذرند؛ اگر به برخی مسئولین بگوئیم اگر در دم از شرم بمیرید بر شما حرجی نیست، سخنی به گزاف نگفته‌ایم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi