شناسه خبر : 106594
سه شنبه 21 آذر 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فضای شهرستان بروجرد معطر به عطر شهدا شد

فاش نیوز - همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) سه شهید گمنام از طریق شهرستان بروجرد وارد لرستان شدند و مورد استقبال مردم شهید پرور بروجرد قرار گرفتند.

کد خبر: ۶۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 12December 2023
 

فضای شهرستان بروجرد معطر به عطر شهدا شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) مردم شهرستان بروجرد افتخار میزبانی سه شهید گمنام را داشتند.

آئین اسنقبال از شهدای گمنام در بروجرد با حضور چشمگیر جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدا، اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و نوجوانان بر گزار شد.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا با جان خود امنیت ما را تامین کردند و ما همواره باید قدردان این از خودگذشتگی شهیدان باشیم، شرکت در آیین استقبال از شهدای گمنام را همه مردم بر حسب وظیفه و ادای دین به شهدا انجام می‌دهند.

مرادی گفت: دفاع مقدس، گنجینه‌ای ارزشمند از جلوه‌های ایثار، فداکاری، رشادت، شهامت، شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام است که باید به نسل امروز منتقل شود.

وی افزود: حضور همه مردم و مسوولان در این آیین همان اخلاص در نیت و ارادت به شهیدان است، حضور در این آیین‌ها در واقع نوعی توسل به معنویت شهدا است و هر زمانی که نام شهیدان در میان است همه در هر جایگاهی با نهایت هماهنگی و همکاری پای کار می‌آیند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi