شناسه خبر : 106803
چهارشنبه 29 آذر 1402 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشکشى به ارواحِ کودکانِ شهید در غزه

اجرای چیدمانی "علیه فراموشى" / پیشکشى به ارواحِ کودکانِ شهید در غزه

فاش نیوز - پرفورمنس اجرای چیدمانی "علیه فراموشی" در میدان شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

به‌‌گزارش خبرگزاری تسنیم، اجرای چیدمانى با همراهى نوازندگان و گروه‌هاى سرود و پخش تصاویر کودکان شهید در میدان شهدای هفتم تیر تهران از روز یکشنبه بیست و پنجم آذرماه 1402 آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده  این پرفورمنس خیابانی که در میدان شهدای هفتم تیر تهران به مدت 5 شب برگزار می‌شود، بر روی نقشه کشور فلسطین، کفش‌‌های بچگانه‌ای قرار داده شده که با ویدئومپ، اسامی و تصاویر طراحی شده کودکان شهید غزه نمایش داده می‌شود.

در همین حال  هرشب نوازندگان، خوانندگان و گروه‌های سرود مختلفی به صورت زنده قطعاتی را متناسب با رویدادهای اخیر در کشور فلسطین و در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید

این پرفورمنس که  در قسمت پلازای میدان شهدای هفتم تیر تهران از یکشنبه گذشته 25 آذرماه آغاز شده تا پنج‌شنبه 30 آذرماه از ساعت 18 الی 21 میزبان هموطنان است. 

نوار غزه , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

انتهای پیا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi