شناسه خبر : 106828
شنبه 02 دي 1402 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصدنخاعی اصفهان به مقام شهادت نائل آمد

" مسعود فروتن" جانباز هفتاد درصد و از یادگاران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها هجاهدت و درد و رنج ناشی از مجروحیت شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

فاش نیوز - جانباز هفتاد درصد مسعود فروتن پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت شب گذشته در اصفهان آسمانی شد و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز گراتقدر ۷۰ درصد مسعود فروتن به جمع همرزمان شهیدش پیوست
" مسعود فروتن" جانباز هفتاد درصد و از یادگاران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها هجاهدت و درد و رنج ناشی از مجروحیت شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

شهید فروتن که در جریان عملیات رمضان در سال ۶۱، از ناحیه کمر مجروح و قطع نخاع شده بود، آسمانی شد.

او بعد از جنگ نیز سال‌ها در سنگر فعالیت‌های فرهنگی و در مجموعه شیفتگان حضرت امام خمینی (ره) به جهاد خود ادامه داد و به تربیت نسل نوجوان و جوان همت گماشت.

پیکر جانباز شهید مسعود فروتن بنا به وصیت ایشان روز جمعه 1 دیماه از در آرامستان باغ رضوان اصفهان تشییع و در قطعه ایثارگران (قطعه 22) در جوار دیگر شهدا به خاک سپرده شد.
اینستاگرام
سلام روحش شاد . چند نکته تکمیلی درباره شهید می نویسم. اطلاعاتم را از مطالعه مطالب سایتها بدست اوردم.
دکتر «مسعود فروتن» دکترای مشاوره داشت. او در آخرین روز پاییزی سال ۱۴۰۲ به وصال بهاران رسیید.
یکم دی 1402 از مسجد حضرت ولیعصر (عج) اصفهان به سمت باغ رضوان تشییع و بنابر وصیت این جانباز شهید، پیکر وی در کنار مزار مادرش در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.
دکتر فروتن ۱۷ ساله بوده که جانباز شده . بعد از ۴۱ سال که کتاب صبر و بردباری اش را با انجام کارهای ارزشی کامل کرده بود، شهید می شود. خیلی ناراحت شدم که دیدم نوشته اند او مجرد بود. روحش شاد . توی کارهای فرهنگی فعال بوده . حتی مداحی می کرده . در آموزش و پرورش خدمت می کرده . شهادت او ثلمه بزرگی است . چون ارتباط تنگاتنگی با جوانان داشته.
روحش شاد
هرگز لبخندهای زیبای این مرد بزرگ از ذهنم پاک نمی شود.
او در مسجد، هیئت و کانون فرهنگی محله شان مانند یک نقطه پرگار جوانان را به دور خودش جمع می کرد. تلاش های خستگی ناپذیر فرهنگی او بر روی ویلچر برای اهالی محل برای همیشه به یادگار می ماند.
روحش جاودانه وراهش پررهروباد
بااولیاالله همنشین باشند تمام مردم رابچه های خود می دونسته وبرای هدایت آنها تلاش ومجاهدت کرده وچون قطع نخاع بوده نمی خواسته کسی روفدای خودش کنه ازلذات دنیوی چشم پوشیده خوش به سعادتش ازامتحان الهی سربلندبیرون آمده
دوستانش بایدراهش راادامه بدهند این تکلیف به گردن آنها است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi