شناسه خبر : 106864
یکشنبه 03 دي 1402 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختتامیه کنگره شعر و داستان مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود

اختتامیه کنگره شعر و داستان مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود

فاش نیوز - آیین اختتامیه کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در امتداد مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی، سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین اختتامیه کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در امتداد مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی، سه‌شنبه 5 دی‌ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
این جشنواره از اواخر مردادماه امسال شروع شده و شاعران و نویسندگان از اول شهریورماه فرصت داشتند آثار خود را در قالب شعر و داستان و با موضوع «ایثار و مقاومت» ارسال کنند.
این کنگره سراسری، شامل عناوینی از قبیل ایثار و مقاومت در آینه قیام سیدالشهداء علیه‌السلام، کربلای خمینی(ره) امتداد کربلای حسینی در 8 سال دفاع مقدس، ایثار و مقاومت در سیمای جانبازان دفاع مقدس، جایگاه ایثار و مقاومت در نظم نوین جهانی و در قالب‌های شعر در دو بخش  کلاسیک و آزاد، «ویژه عموم» و داستان و دل‌نوشته «ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران» برگزار شد.
در نهایت آثار برگزیده به صورت محصولات فرهنگی کتاب یا لوح فشرده عرضه می‌شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi