شناسه خبر : 106918
سه شنبه 05 دي 1402 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیسی: صهیونیست‌ها تاوان به شهادت رساندن سردار موسوی را خواهند داد

رئیسی: صهیونیست‌ها تاوان به شهادت رساندن سردار موسوی را خواهند داد

فاش نیوز - رئیس‌جمهور در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه نوشت: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه نوشت:  شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق را به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید

در ادامه این پیام آمده است: این سردار دلیر و شجاع که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشت.

رئیس‌جمهور در پایان تأکید کرده است: بی‌تردید این اقدام، نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi