شناسه خبر : 106930
سه شنبه 05 دي 1402 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید قاسم سلیمانی: اگر به خدا اعتقاد داشته باشیم، محال است ما را تنها بگذارد

شهید قاسم سلیمانی: اگر به خدا اعتقاد داشته باشیم، محال است ما را تنها بگذارد

فاش نیوز - حاج قاسم سلیمانی پس از عملیات کربلای ۴ می گوید: برادرها! محال است اگر ما معتقد به خدا هستیم، ما معتقد به امام زمان (عج) هستیم، محال است خدا ما را تنها بگذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت سالروز عملیات کربلای 4 اقدام به انتشار صوتی از سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی کرده است.

در این صوت که شهید سلیمانی در 21 آذرماه سال 1365 در نهر شیرعلی برای نیروهای تخریب سخنرانی کرده است بر این‌که خدا انسان‌های با ایمان را تنها نخواهد گذاشت و همچنین حرکت در مسیر انقلاب تأکید داشته است.

بیشتر بخوانید

در این صوت می‌شنویم:

«ما از هر بُعد نگاه کنیم، یک انسان باغیرت در این مملکت از هر بُعدی نگاه کند، بٌعد ملّی نگاه کند بُعد اسلامی هم نگاه نکند، این مملکت، مملکت تحقیرشده‌ای که هیچ‌کس هیچ‌چیزی را حساب نمی‌کرد ـ به گفته خودشان ـ امروز نگاه کنید یک حرکت، یک تزلزلی در دنیا به وجود آورده که این سخنان را می‌گویند. این‌ها لطف خداست برادرها! محال است اگر ما معتقد به خدا هستیم، ما معتقد به امام زمان (عج) هستیم، محال است خدا ما را تنها بگذارد. اگر ما اعتقاد داریم که خدا وجود دارد، اگر ما اعتقاد داریم که معاد وجود دارد، اگر ما معتقد به این اعتقادات هستیم باید بدانیم که محال است خدا ما را تنها بگذارد و این جریانات انقلابی و این حرکت‌ها تبیین آیه مبین قرآنی است و برای ما روشن می‌کند. مثل این جریان آمریکا اقتضایش مثل یک سوره قرآن است که بر پیامبر نازل شد. یک‌چیز عینی است که دارد طبل می‌زند و ملت را آگاه کنند که این انقلاب یک‌چیز الهی است، وابسته به چیز دیگری است، ما باید تلاش کنیم از این ریسمان جدا نشویم.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi