شناسه خبر : 106933
شنبه 30 دي 1402 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای مخبر،

جامعه ایثارگران چشم انتظار دستور شماست!

فاش نیوز - از زمان تصویب واردات خودروی جانبازان 50% به بالا، مدت‌زمان طولانی می‌گذرد و هرازچندگاهی به علتی با تاخیر مواجه شده است. البته تاخیر اخیر را جامعه ایثارگران به فال نیک می‌گیرد؛ چرا که اجرای ماده 17 و 22 می‌توانست هم جانبازان عزیز و هم مسئولین محترم را با چالش‌های خاصی مواجه کند. از طرف دیگر تعداد زیادی از عزیزان جانباز هم به این موارد اشاره داشته‌اند و عنوان نموده بودند که جانبازان عزیز، هر کدام به نحو مقتضی با استفاده از این امتیاز شاید بتوانند چاله‌های خالی اقتصادی موجود در زندگی روزمره‌شان را پر کنند‌. جناب آقای مخبر جامعه جانبازان ایثارگر در انتظار دستور جهادی بسر می‌برند.

سئوال این است که آیا بعد از چه مدت دیگر باید موضوع واردات خودروی جانبازان عملی شود، تا بعد از سال‌های طولانی این عزیزان بتوانند از این امتیاز بهره ببرند. حال که مجلس محترم تصویب کرده و هیات وزیران هم ابلاغ نموده‌اند، واقعا گره کار کجاست؟

باور کنید، از زمان انتشار خبر و به طور روزمره با رو‌برو شدن با هر دوست و آشنایی کلام اولشان سئوال در رابطه با واردات خودرو است. چرا باید هرازچندگاهی با اعلام خبری در یکی از سایت‌های خبری در رابطه با موضوع واردات خودرو مطرح شود، ولی متاسفانه بعد از این همه ماه‌های طولانی از اقدام عملی خبری نباشد.

از زمان اعلام خبر واردات خودرو تا به امروز هر روز شاهد پر کشیدن عزیزی از عزیزان جانباز به سوی معبود هستیم و متاسفانه بسیاری از جانبازان عزیز دیگر در میان ما نیستند که ای‌کاش بودند. چقدر خوب بود که به قول رئیس محترم جمهور که می‌فرمودند: «باید تمام صحبت‌های ما با زمان ماضی باشد»، این موضوع هم بعد از رفع تمامی موانع اعلام می‌شد. به هرحال جامعه ایثارگران امیدوار است که با نامه جناب آقای دکتر قاضی زاده‌هاشمی، ریاست محترم بنیاد شهید، به جنابعالی به عنوان معاونت محترم ریاست جمهوری و با دستور جهادی جنابعالی که همیشه گوشه چشمی به ایثارگران داشته‌اید و خواهید داشت، این موضوع هر چه زودتر به اقدام عملی برسد.

برادر گرامی‌ام باورکن که خیلی از جانبازان حتی خودروهای خود را هم فروخته‌اند و در انتظار اجرای عملی واردات خودروی جانبازان هستند. امیدوارم که در آینده بسیار نزدیک کام این جانبازان عزیز با دستور جنابعالی شیرین شود.

|| داود گودرزی (آزاده ده ساله و جانباز پنجاه درصد)

اینستاگرام
با سللام و ارادت به تمامی خانوده شهدا اسرا و جانبازان
بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi