شناسه خبر : 106943
سه شنبه 05 دي 1402 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارمدیرکل بنیاد مازندران جامعه ایثارگری شهرستان آمل

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد مازندران همزمان با سفر شهرستانی استاندار به شهرستان آمل، مشکلات جامعه معزز ایثارگری را مورد رسیدگی و پیگیری کرد.
 
سفر مدیرکل بنیاد مازندران به آمل با نگاه خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری

به گزارش «ایثار»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همزمان با سفر شهرستانی استاندار به آمل، با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم این شهرستان، نسبت به آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.
سعید کهن سال در ادامه در معیت عزیززاده گرجی سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با پدر بزرگوار و مادر صبور شهید والامقام مدافع حرم رضا حاجی زاده دیدار و تکریم به عمل آورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به نمایندگی از حسینی پور استاندار مازندران در روستاهای مرزان کلا، میخران، چندرمحله و تسکابن آمل حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مناطق، از نزدیک با مردم شریف این روستاها گفت گو و مشکلات آنان بررسی کرد.
این مسئول در روستای مرزان کلا با مادر بزرگوار شهید والامقام مجید جعفریان و همچنین با جمعی از جامعه معزز ایثارگری دیدار و مشکلات این عزیزان را در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مورد بررسی، رسیدگی و پیگیری قرار داده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی بازدید میدانی از گلزار شهدای این مناطق؛ مرمت و بهسازی گلزار شهدای میخران و ساماندهی گلزار تسکابن را مورد پیگیری قرار داد.
همچنین نشست با مجمع فرزندان معزز شاهد استان مازندران با محوریت برگزاری مراسم جشن پدران آسمانی، حضور در جلسه شورای اداری و شرکت در مراسم یادبود همسر شهید معزز اسماعیل نقی زاده در روستای شومیای آمل، از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به شهرستان آمل بوده است.
سعید کهن سال، در پایان سفر یک روزه به آمل طی گفت و گویی، اظهار کرد: نگاه ما در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تسریع در کار و رضایتمندی است، خدمت به جامعه معزز ایثارگری تلاش و عزم جدی را می طلبد با این رویکرد باید چالش ها و مشکلات پیش روی این قشر معزز را حل کنیم.
  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: به منظور درک درست از مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، حضور میدانی خود را باید در عرصه کار و خدمت بیشتر کنیم، تا زمانی که در شرایط سخت قرار نگیریم و این عزم و جزم وجود نداشته باشد نمی‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.
کهن سال، تصریح کرد: انتظار ما این است همه مدیران باید دغدغه ایثارگری داشته باشند تا شرایط آرمانی و مطلوب در امر خدمت رسانی برای این قشر معزز فراهم شود، در این راستا کار دلی با نگاه معنوی بیشتر اثرات خود را نشان می‌دهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi