شناسه خبر : 106978
چهارشنبه 06 دي 1402 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «پورمهدی زاده» آسمانی شد

فاش نیوز - حاجیه خانم «رقیه کاظمی» مادر شهیدان والامقام «رضا و عباس پورمهدی زاده» به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «پورمهدی زاده» آسمانی شد

به گزارش «ایثار»، حاجیه خانم «رقیه کاظمی» مادر شهیدان والامقام «رضا و عباس پورمهدی زاده» شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ پس از سال‌ها تحمل درد فراق فرزندان به جگرگوشه‌های شهیدش پیوست.
 خلاصه ای از زندگی نامه شهیدان والامقام:
شهید والامقام رضا پورمهدی زاده، نوزدهم آبان 1343 در شهر گلباف از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد. پدرش محمد، قالیباف بود و مادرش رقیه نام داشــت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. پاسدار بود. سال 1361ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. بیست و سوم خرداد ،1367 در روســتای حرمک کرمان هنگام درگیری با اشــرار بر اثر اصابت گلوله به شــهادت رسید.
شهید والامقام عباس پور مهدی زاده، ســوم فروردین 1348 در شهر گلباف از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمــد. تا چهارم ابتدایی درس خوانــد. نانوا بود. به عنوان بســیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد ،1367 در شــلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر و شکم، مجروح شــد و بیســت و نه روز بعد، در یکی از بیمارستانهای شیراز بر اثر عوارض ناشــی از آن به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi