شناسه خبر : 107010
چهارشنبه 06 دي 1402 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی انجام شد

دیدار مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها با فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی

سپاه حفاظت هواپیمایی در راه ایجاد امنیت پایدار در فرودگاه‌های کشور بسیار خوش درخشیده و از بدو تشکیل تاکنون بیش از هفتاد شهید و چهارصد جانباز ...

فاش نیوز - به مناسبت سالروز فرمان حضرت امام خمینی برای تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران با فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی دیدار کرد.


به گزارش خبرنگار ما، رضا علامه‌زاده، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، در سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی ،به فرمان امام راحل در پنجم دیماه سال۱۳۶۳، با حضور در دفتر سرهنگ معصومی، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

اقدامات مشترک در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برگزاری یادواره‌های شهدا از جمله مباحثی بود که در این دیدار مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان این دیدار تصویرسازی بمباران فرودگاه شیراز در تاریخ ۲۳ مهرماه سال ۶۵ (که منجر به شهادت جمعی از مردم بی‌گناه و سه نفر از کارکنان سپاه، پلیس و یکی از همکاران ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه شیراز گردید) به همراه تمثال مبارک شهید غلامعباس سلیمی، از شهدای سپاه حفاظت در این حادثه جنایتکارانه رژیم بعثی عراق به فرمانده سپاه حفاظت اهدا گردید.

گفتنی است که سپاه حفاظت هواپیمایی در راه ایجاد امنیت پایدار در فرودگاه‌های کشور بسیار خوش درخشیده و از بدو تشکیل تاکنون بیش از هفتاد شهید و چهارصد جانباز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است که تعدادی از این شهدای والامقام و جانبازان عزیز مربوط به دوران دفاع مقدس هستند.

 
    

اینستاگرام
مناسبت دیدار؟!
نتیجه دیدار؟!
اکثر مدیران از شهرداری گرفته تا بانک ها و ادارات و...
فقط عشق مقام و...
پز دادن و...
درآمدهای عالی نه!!! آنچنانی!
و...!!!
اموال مسئولین از سال 57 تا به امروز، بررسی و اقدام و اعلام شود.
یکی را میدهی نان جو آغشته بر خون...
یکی را میگیری از او جوون...!
یکی نه، هزاران مدیر را دهی هزاران نه... دهها هزاران ناز و نعمت!!!...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi