شناسه خبر : 107022
پنجشنبه 07 دي 1402 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به منظور پیگیری خودرو جانبازان برگزار گردید

نشست نمایندگان تشکل‌های ایثارگری با مسئولان وزارت صمت

اعضای شبکه ملی ایثارگران همچنین به مسئولان وزارت صمت یادآور شدند که قوانین مربوط به ایثارگران، از جمله ماده ۴۵ قانون جامع و مصوبه واردات خودرو ...

فاش نیوز - نمایندگان شبکه ملی ایثارگران با مسئولین وزارت صمت دیدار و پیرامون دستور معاون رئیس جمهور مبنی بر تسهیل و تسریع در روند واردات خودرو مناسب جانبازان واجد شرایط به بحث و گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شبکه ملی ایثارگران، در این نشست که دیروز (۶ /۱۰ / ۱۴۰۲) با حضور نمایندگان شبکه ملی ایثارگران و مسئولین وزارت صمت در محل وزارتخانه تشکیل گردید، طرفین نظرات خود را در خصوص اقدامات انجام شده و آنچه که باید انجام پذیرد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این نشست با حضور منطقی، معاون خودرویی وزیر صمت؛ ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت؛ تقی‌زاده، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده؛ و رییس انجمن وارد کنندگان خودرو از یک طرف، و نمایندگان شبکه ملی ایثارگران ازسوی دیگر تشکیل گردید.

گفتنی‌ست در این نشست همچنین اروز از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به نمایندگی از این بنیاد حضور داشت.

بر اساس این گزارش، پیش از این دیدار، پیش‌نویس قرارداد انجمن واردکنندگان خودرو به دست نمایندگان شبکه ملی ایثارگران رسیده بود که پس از مطالعه ایرادات موجود در آن، در این جلسه مطرح گردید و نمایندگان ایثارگران از این قرارداد با عنوان قرارداد ترکمنچای یاد کردند.

اعضای شبکه ملی ایثارگران همچنین به مسئولان وزارت صمت یادآور شدند که قوانین مربوط به ایثارگران، از جمله ماده ۴۵ قانون جامع و مصوبه واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد به بالا قوانین حمایتی نظام است؛ و روح قوانین ایثارگران را با چنین پیش‌نویس‌هایی در تعارض دانستند.

 در ادامه این نشست با اشاره به حمایت جانبازان گروه‌های مختلف که برای حضور در وزارت صمت ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند، و با یادآوری درگیری جانبازانی که سال گذشته به منظور پیگیری واردات خودرو، به وزارت صمت رفته بودند با نیروهای حراست این وزارتخانه، بر لزوم اتخاذ تدابیری که واقعه  سال گذشته تکرار نشود تأکید گردید.

در همین رابطه از آقایان ضیغمی و منطقی مؤکداً درخواست گردید، همانطور که دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور به آقای علی‌آبادی در خصوص اصلاح مواد ۱۷ و ۲۰ آیین نامه واردات خودرو و به آقای فرزین، رئیس بانک مرکزی جهت تأمین ارز دستور داده اند، تا آخر هفته آینده جواب مثبت و نتیجه مطلوب به اطلاع نمایندگان شبکه ملی ایثارگران رسانده شود.

در خاتمه آقایان ضیغمی و‌ منطقی نیز قول دادند که طی هفته آینده تمام تلاش خود را جهت اصلاحات مورد نظر به عمل خواهند آورد.

اینستاگرام
با سلام
تا کی جانبازان صبور،باید کارشکنی وزیر صمت و رییس بانک مرکزی تحمل کنن!؟؟؟؟
تشکل ها
به جامعه ایثارگری خدمت کنند.
بصورت عام
نه
خاص!!!
خدایی شما که فکر میکنید نمایندگی ما جانبازان وایثارگران را دارید خجالت نمیکشید فقط به جلسه خشک و خالی بااین مسوول و اون مسوول جلسه میگزارید و به صرف چای و شیرینی و میوه دور همی ، صفایی میکنید؟
اول ثابت کنید که نماینده ما هستید، و بعد اعلام کنید نتیجه سالها عرق ریختن تان برای ما چه ثمری داشته. غیر از افزایش وزن وجاقی بابت خوردن شیرینی های رنگارنگ؟
شما نمایندگان تشکل های ایثارگری رو چه کسی انتخاب میکنه؟!
نماینده از اسمش پیداست که باید رأی گیری بشه!!!
لطفأ شفاف و واقعی اطلاع رسانی کنید.
الی ماشاا...
تشکل های کمی هم نیستید!
از بدو تولد این تشکل ها، خدمات و اقداماتی اگر داشته اید به اطلاع جامعه ایثارگری برسانید.
آیا جانبازان 25 تا49 درصد هم تشکیلاتی دارند؟!
زیر 25 درصدها چطور؟!
و خیلی سؤالات بی پاسخ دیگر...
ظاهرأ هر کس سنگ خود را به سینه می‌زند!!!
نه جامعه را...!!!!!
و...
در صدر اخبار ورزشی مبلغ قرار داد دروازه بانی سپاهان 160میلیارد تومن عنوان شده.
در قرآن و احادیث از فوتبالیست چیزی ندیدم اما از مجاهدان در راه خدا زیاد و زیادی حرف زده اند اما عملا در این 44سال حقیقتا بنیاد ،صمت ،ریاست جمهوری،مجلس،وزارت بهداشت، وزارت کشور هیچ احترام و جایگاهی برای مجروحین و جانبازان جنگ قائل نیستند و یا حد اقل فوتبالیستها برایشان از جانبازان ارزشمند ترند.
باسلام و عرض ادب همانطور که مسئولین عزیز ومردمی اعتبار سوخت را حل کردند خودرو را که مشکل پیش افتاده هست اونم با وعده ووعیدشون حل مکنند
سلام..نماینده تشکلهای ایثارگران؟؟؟؟؟؟؟؟
بگوییدنماینده جانبازان 25درصدبه بالا .. . .مازیر25درصدهاکه سهمی ازامتیازات بنیادنداریم که نماینده داشته باشیم...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi