شناسه خبر : 107136
سه شنبه 12 دي 1402 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از زبان رئیس فراکسیون ایثار و شهادت و عضو کمیسیون تلفیق

بودجه سال آینده و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی و همسان‌سازی حقوق آنان -که جمع کثیری از ایثارگران را نیز شامل می شود...

فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق، بودجه سال1402 را بودجه ای خوب و متوازن که منابع و مصارف به خوبی در آن دیده شده است عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با بیان این که به عنوان عضو کمیسیون تلفیق فکر می کنم بودجه سال آینده، بودجه خوب و متوازنی است اظهار داشت: خوشبختانه در بودجه سال1402 منابع و مصارف کشور به خوبی دیده شده است اما به نظر من این موضوع را باید متعادل‌تر داشته باشیم.

رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت در مجلس یازدهم با اشاره به این مطلب که جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایثارگر و از خانواده معظم شهدا هستند خاطرنشان کرد: به لحاظ ترکیب ایثارگری مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون تلفیق، نمایندگان ملت همانند گذشته همچنان طرفدار و حامی ایثارگران هستند و بر این مبنا ان‌شاءالله شاهد مصوبات خوبی در زمینه تبدیل وضعیت، وام مسکن و تسهیلات و... برای ایثارگران در سال آینده باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از عملکرد دوساله رییس بنیاد شهید و ایثارگران چیست اظهار داشت: من فکر می کنم آقای قاضی زاده با توجهاتی که در این دوره به جامعه ایثارگری دارد می تواند مشکلات ایثارگران را حل و فصل می کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در بخش پایانی سخنان خود در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی در بودجه سال آینده متذکر شد: در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی و همسان‌سازی حقوق آنان -که جمع کثیری از ایثارگران را نیز شامل می شود - دولت تدابیری برای تامین منابع مالی به مبلغ 50 هزار میلیارد تومان در سال آینده در نظر گرفته است. بر این اساس یکی از مباحث، مربوط به افزایش یک‌درصدی ارزش افزوده است که مجلس با آن مخالفت کرد ولی اعلام شد برای تامین منابع مالی همسان‌سازی بازنشستگان لازم و ضروری است.

|| معرفی

اینستاگرام
سلام..ازایثارگران معیشت بگیریاهمان معسرین ودهک بندی آنهاچراخبری نیست؟؟..
بودجه سال ۱۴۰۳ درست هست
جانبازان حالت اشتغال؟!
فقط شعار چه شد همسان سازی امتیاز جانباز بیست درصد با بالای 25 درصد؟
چند دوره نماینده ب.دن و شعار دادن شما را خسته نکرد؟
چرا پزشکان کمیسیون بنیاد را به گونهای انتخاب می کنید که به هیچ عنوان حتی با دارا بودن تایید سپاه احراز جانبازی نمی دهند؟
شماهم در کنار انها هستید
سلام . یک سوال حاجی آقا نوروزی عزیز ؟؟؟؟؟ جمع کثیری یعنی چه چرا تمام ایثارگران شامل حالش نمی شود همیشه .جمع کثیری واقعا عجب روزگاری شده آیا موقع اش نیست نبض برداشته بشود از ایثارگران و جانباز 5 درصد تا 70درصد والسلام ( ایران من تسلیت کرمان عزیز کرمان سردار دلها )


وام 100 الی 700 میلیونی مسکن، چه کسانی دریافت می کنند؟ تنها فقط پولداران و سرمایه داران!
تسهیلات جدید مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ تنها فقط به پولداران و سرمایه داران!




نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi