شناسه خبر : 107171
چهارشنبه 13 دي 1402 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه و فرمانده سپاه استان از مادر شهیدان ملکشاهی

فاش نیوز - همزمان با دهه مقاومت و سالروز شهادت سردار سلیمانی، مسئولان استان کرمانشاه از مادر شهیدان یزدان و اکبر ملکشاهی تجلیل کردند.
 
تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه و فرمانده سپاه استان از مادر شهیدان ملکشاهی
به گزارش ایثار، در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همزمان با دهه مقاومت، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان به همراه خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه با حضور در منزل شهیدان والامقام یزدان و اکبر ملکشاهی از مادر ایثارگر این شهدای گرانقدر تجلیل کرد.
  در این دیدار که در آستانه فرخنده میلاد سراسر نور بی بی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) انجام شد، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای  گرانقدر استان گفت: خانواده‌های معظم شهدا گرانقدر دین خود را به نظام و کشور ایران اسلامی ادا کردند و امروز وظیفه ماست که قدردان این عزیزان باشیم .
  فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: شهدای والامقام با خصیصه ایمان و اعتقاد راسخ به حق جهاد کردند و در راه خدای متعال به شهادت رسیدند.
 وی در ادامه بر ترویج و توسعه  فرهنگ ایثار و شهادت تآکید کرد و آن  را یک وظیفه همگانی عنوان کرد. شهید گرانقدر یزدان ملکشاهی در سال ۶۳ در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب و شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی در سال ۹۴ در مناطق عملیاتی سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
به همین مناسبت مدیرکل بنیاد کرمانشاه صبح امروز به همراه جمعی از خادمبن شهدا با حضور در منزل دو تن از یادگاران دوران دفاع مقدس از جانبازان گرانقدر  مهدی خان مرادی و عبدالله قنبری تجلیل به عمل آمد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi