شناسه خبر : 107199
چهارشنبه 13 دي 1402 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش دختران حاج قاسم در خاش

فاش نیوز - همایش دختران حاج قاسم و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در خاش برگزار شد.

کد خبر: ۶۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ - 03January 2024
 

برگزاری همایش دختران حاج قاسم و چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همایش دختران حاج قاسم با حضور امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش، فرمانده سپاه شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و معلمان و دانش آموزان در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا شهرستان خاش برگزار شد.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در همایش دختران حاج قاسم شهرستان خاش ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم طی مدت عمر پر برکت خود با ایثار و از خود گذشتی برای استقلال، امنیت و دفاع از کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

امام جمعه خاش عنوان کرد: سردار دل ها در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در در اوج ناامنی های پس از جنگ بخوبی توانستند امنیت را ثبات و بسیاری از اشرار و معاندین را از انحراف نجات داده و در مسیر اهداف انقلاب همسو کنند به گونه ای که همین افراد در سال های بعد بعنوان مدافعان انقلاب و سربازانی ایثارگر توانستند نقش ایفا کنند.

وی افزود: یکی از بزرگترین آرزوهای حاج قاسم برقراری امنیت و به تعالی رسیدن کشور و فرزندان آن بود که الحمدالله با نگاهی گذرا می توان دریافت تا حد زیادی این مهم به تحقق پیوسته است.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: حاج قاسم شاگرد مکتب پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س) بود و خود را سرباز بانوی دو عالم میدانست و به ائمه و دخت نبی مکرم اسلام (ص) ارادت خاصی داشت.

این مسئول اضافه کرد: ایستادگی در مقابل دشمن از ویژگی های بارز حاج قاسم بود که امروز مظلومان مسلمان جهان با الگوگیری از ایشان در پی‌ رهایی از ظلم هستند.

وی گفت: مهمترین وظیفه دانش آموزان در دوره کنونی کسب علوم و فنون مختلف و تلاش در راه تعالی خود و جامعه می باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi