شناسه خبر : 107206
چهارشنبه 13 دي 1402 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون پارلمانی رئیس جمهور از مادر شهیدان شکرآبی تجلیل کرد

فاش نیوز - معاون پارلمانی رئیس جمهور در شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله، محضر مادر بزرگوار شهیدان سیدحمید، سیدمحمود و سید علی شکر آبی رسید و روز مادر و ولادت دختر نبی مکرم اسلام را به ایشان تبریک گفت .
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور از مادر شهیدان شکرآبی تجلیل کرد
به گزارش ایثار، دکتر سید محمد حسینی سه‌شنبه شب در فضایی صمیمی با مادر بزرگوار و اعضای خانواده شهیدان شکرآبی به گفتگو نشست و با تجلیل از صبر و روحیه ایمانی مادر این سه شهید والا مقام اظهار داشت:  این شهیدان در دامان پاک مادری همچون شما راه حضرت زهرا سلام الله را طی کردند و در راه دفاع از امامت و ولایت به شهادت نائل آمدند.
دکتر حسینی با اشاره به علاقه و اشتیاق خود به حضور در جمع معنوی خانواده شهیدان، خاطرنشان کرد: خود را مدیون و وامدار فداکاری، ایثار، رشادت و خون پاک شهیدان می‌دانیم و هرچه داریم از برکت خون شهدا است. دولت مردمی نیز در تلاش بی‌وقفه، مصمم است فرهنگ و راه نورانی شهیدان در جامعه زنده و پویا باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهیدان والا مقام در سایه تربیت ایمانی و در دامن پاک مادران خود به این جایگاه رفیع دست یافتند و به تعبیری همه خوبان و خوبی‌های عالم هستی مدیون مادران پاکدامن و با ایمان هستند.
در این دیدار مادر شهیدان شکر آبی نیز با قدردانی و اظهار خوشحالی از حضور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برای موفقیت دولت مردمی دعا می‌کند، دغدغه خانواده شهدا در خصوص موضوع فرهنگ و حجاب را با دکتر حسینی در میان گذاشت.
معاون رئیس جمهور ضمن اعطای لوح سپاس به مادر این شهیدان، همراه با اعضای خانواده نماز مغرب و عشاء را در منزل شهیدان اقامه کرد.
شهید سید علی شکر آبی در سال ۶۱ در سن ۱۶ سالگی در عملیات فتح المبین، شهید سید حمید سال ۶۵ در سن ۱۵ سالگی در عملیات کربلای ۵ و شهید محمود سال ۶۵ در سن ۱۷ سالگی و در عملیات خیبر به درجه شهید رفیع شهادت نایل آمدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi