شناسه خبر : 107232
شنبه 16 دي 1402 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه ازمادر شهید مهدی نوروزی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به همراه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان از مادر شهید مدافع حرم مهدی نوروزی تجلیل کردند.
 
تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از مادر شهید مهدی نوروزی
به گزارش ایثار، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان به همراه خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با مادر شهیدان مدافع حرم مهدی نوروزی و شاهرخ عطایی در شهر کرمانشاه دیدار کردند.
 در این دیدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) ضمن تبریک روز مادر و میلاد سراسر نور حضرت زهر (س) اظهار داشت: سالروز میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) که به نام روز مادر نامگذاری شده است در واقع این روز متعلق به مادران ایثارگری است که فرزندان دلبند خود را در مسیر دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی فدا کردند و این روز در حقیقت روز قدردانی از این عزیزان است.
 سردار ریحانی افزود: آرامش، امنیت و اقتدار کشور مرهون جان فشانی شهدا و فداکاری مادران گرانقدری است که این فرزندان را مکتب اسلام تربیت کردند و براستی این عزیزان زمینه این فضای معنوی را در کشور فراهم کردند.
  وی دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را موجب افزایش روحیه خدمتی برای همه مسئولان و ایثارگران را الگوی صبر و استقامت تمامی آحاد  مردم عنوان کرد.
  همچنین در این دیدار مدیرکل بنیاد کرمانشاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار دل ها فرصت مناسبی برای دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر و تحلیل از رشادت ها و جان فشانی های شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم و سربازان حاج قاسم سلیمانی است.
 مدیرکل بنیاد کرمانشاه ادامه داد: تجلیل از این یادگاران دفاع مقدس، گام مهمی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهترین راهکار در راستای حل مسائل و مشکلات کشور است.
 در پایان این دیدارها از مادران ایثارگر شهدای والامقام «مهدی نوروزی» ملقب به «شیر سامرا» و شهید گرانقدر شاهرخ عطایی تجلیل به عمل آمد.
 در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه به همراه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) از دو ایثارگر بستری در این مرکز درمانی، حاجیه خانم سمن گل کهراری مادر شهیدان والامقام محمود و یداله دلفانی و جانباز پیامی عیادت کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi