شناسه خبر : 107252
شنبه 16 دي 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیویورک تایمز: احتمالا اسرائیل پشت اقدام تروریستی کرمان است

فاش نیوز - یک روزنامه آمریکایی، اسرائیل و نیروهای نیابتی آن را متهم حمله تروریستی کرمان معرفی کرد.
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: امکان دارد اقدام تروریستی در کرمان، توسط داعش یا یکی از گروه‌های نیابتی اسرائیل در منطقه انجام شده باشد.
سه مقام ارشد آمریکایی و یک مقام ارشد اروپایی گفتند داعش یا گروه تروریستی دیگری عامل احتمالی این حمله است. در حالی که اطلاعاتی وجود دارد که به دست داشتن داعش در این حمله اشاره می‌کند، مقامات هشدار دادند این یک ارزیابی اولیه است و هیچ نتیجه نهائی گرفته نشده است.
ری تکیه، یکی از اعضای ارشد شورای روابط خارجی آمریکا که اغلب درباره ایران می‌نویسد، گفت: این امکان وجود دارد که یکی از گروه‌های نیابتی اسرائیل، این حمله را انجام داده باشد.
کشته شدن یکی از رهبران ارشد حماس در لبنان و 2 انفجار مرموز در ایران، ترس از یک جنگ منطقه‌ای که می‌تواند آمریکا را نیز درگیر کند، تشدید کرده است. مقامات آمریکایی، اسرائیلی و لبنانی اصرار دارند که افراد اندکی در طرف‌های درگیر می‌خواهند که جنگ اسرائیل در غزه به یک درگیری گسترده‌تر تبدیل شود و خاورمیانه را فرا گیرد؛ اما ترور یکی از رهبران ارشد حماس در لبنان و کشته شدن ده‌ها نفر در 2 انفجار مرموز در ایران در روز چهارشنبه، خاورمیانه- و آمریکا- را به آستانه یک جنگ منطقه‌ای نزدیک‌تر می‌کند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا از زمان جنگ غزه سعی در جلوگیری از آن داشته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi