شناسه خبر : 107376
سه شنبه 19 دي 1402 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسالت ما در قبال خون شهدا، حراست و آبادانی کشور است

فاش نیوز - «مارنرسای بنیامین» گفت: شهدا می‌گویند ما شهید شدیم و از آینده گذشتیم تا شما وطن را بسازید و حراست کنید و امروز مدیونیم اگر این کار را نکنیم.

کد خبر: ۶۴۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ - 08January 2024
 

رسالت ما در قبال خون شهدا، حراست و آبادانی کشور استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از خانواده شهدای مسیحی با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کلیسای تومارسول آشوریان امروز (دوشنبه) برگزار شد.

در این مراسم «مارنرسای بنیامین» اسقف اعظم کلیسای شرق آشور با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان کرمانی اظهار داشت: این روزها، ایام مبارکی برای ما مسیحیان و همه دنیا و انسان‌ها است. سال نوی میلادی آغاز شده را تبریک عرض می‌کنم و در این ایام فرخنده از دولت محترم تشکر می‌کنم که امنیت برگزاری هر چه بهتر مراسم عبادی و نیایشی سال نوی میلادی را تامین کرد.

 اسقف اعظم کلیسای شرق آشور افزود: امروز برای بار دوم آقای قاضی‌زاده هاشمی در جمع آشوریان تهران حضور پیدا کردند و باعث افتخار ماست که در کلیسای «تومای رسول» میزبان ایشان هستیم و خوشحالیم شخص اول خانواده شهدا در بین ما حضور دارد.

بنیامین با اشاره به جایگاه شهدا و خانواده آنان گفت: ما خادمین خانواده شهدا باید این خون‌های پاک را که شما برای پاسداشت سرزمین و نام مقدس ایران تقدیم کردید و از جان و آینده و خانواده گذشتید، تقدیر کنیم. ما مسیحیان شهادت را از مسیح می‌آموزیم که جان خود را برای انسان‌ها فدا کرد. مسیح بر روی صلیب برای گناهان ما و نجات از دنیا رفت و ما برای همدیگر و سرزمینمان جان خود را فدا می‌کنیم.

وی افزود: شما در بنیاد شهید با ایمان و اعتقادی که دارید می‌توانید کار سخت خود را به سرانجام برسانید. قطعا خداوند شما را کمک خواهد کرد چرا که کار شما در رابطه با این خانواده‌ها ارزشمند است. رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تفاوتی بین شهدا قائل نمی‌شوند و با حضور در بین خانواده شهدای مسیحی این را ثابت کرده‌اند. شهدا می‌گویند ما شهید شدیم و از آینده گذشتیم تا شما وطن را بسازید و حراست کنید و امروز مدیونیم اگر این کار را نکنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi