شناسه خبر : 107378
سه شنبه 19 دي 1402 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم رونمایی از ۸ عنوان کتاب نقش استان‌ها در دفاع مقدس برگزار شد

فاش نیوز - با حضور سرلشکر باقری مراسم رونمایی از ۸ عنوان کتاب نقش استان‌ها در دفاع مقدس در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» برگزار شد.

کد خبر: ۶۴۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 09January 2024
 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، از ۸ عنوان کتاب نقش استان‌ها در دفاع مقدس رونمایی کرد.

در این کتاب‌ها که به همت سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گردآوری شده به نقش استان‌های «فارس»، «کردستان»، «ایلام»، «سیستان و بلوچستان»، «خراسان شمالی»، «کرمان»، «گیلان» و «کرمانشاه» در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است. 

۸ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح روز گذشته (دوشنبه) از نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

مراسم رونمایی از ۸ عنوان کتاب نقش استان‌ها در دفاع مقدس برگزار شد/ سرلشکر باقری: با بهره‌مندی از هوش مصنوعی با همرزمان شهیدم صحبت کردم

سرلشکر باقری در این بازدید و در جمع خبرنگاران، ضمن تمجید از پیشرفت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی و با بیان اینکه، در این نمایشگاه توانستم با به‌کارگیری هوش مصنوعی با بعضی از شهدا که ۴۰ سال از شهادتشان گذشته است، صحبت کنم و نیز اسناد و مدارک دفاع مقدس را مطالعه و در یادمان‌های راهیان نور حضور پیدا کنم، اظهار داشت: حضور مجموعه‌های ارزشی و انقلابی در فضای مجازی که بسیار مهم و ارزشمند است با پیوند و ارتباط با نوجوانان و جوانان حاصل خواهد شد؛ جوانان و نوجوانان باید بتوانند از این‌ محصولات استفاده و با یک گوشی از سراسر کشور در این فضا حضور پیدا کنند.

مراسم رونمایی از ۸ عنوان کتاب نقش استان‌ها در دفاع مقدس برگزار شد/ سرلشکر باقری: با بهره‌مندی از هوش مصنوعی با همرزمان شهیدم صحبت کردم

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  از ۱۶ تا ۲۰ دی در ساختمان شهدا موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع دایر است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi