شناسه خبر : 107383
سه شنبه 19 دي 1402 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار استاندار البرز با خانواده‌های معظم شهدا در کرج

فاش نیوز - استاندار البرز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده معزز شهیدان «محمد و محسن فرجی علی‌آبادی» و شهید گرانقدر «علی نوری مقدم» در شهرستان کرج دیدار و گفتگو کردند.
 
دیدار استاندار البرز با خانواده‌های معظم شهدا در کرج
به گزارش «ایثار» ، مجتبی عبداللهی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، خانواده‌های شهدا را ولی‌نعمتان انقلاب دانست و گفت: هدف از این دیدارها، تکریم، قدردانی و قدرشناسی از این خانواده‌ها و گرفتن انگیزه و روحیه مضاعف برای خدمتگزاری به مردم است.
وی با اشاره به اینکه هر آنچه امروز در کشور، نظام و انقلاب داریم، مرهون خون پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها است، تأکید کرد: نباید فراموش کنیم که چه اتفاقاتی برای این نظام و انقلاب رخ داد و چه خون‌هایی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب ریخته شده است.
استاندار البرز تأکید کرد: تکریم خانواده شهدا کوچک‌ترین تکلیف برای مسئولان است. دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلنگری برای مسئولان به‌منظور حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است.
در این دیدار استاندار البرز از خانواده‌های معزز این شهیدان تجلیل کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi