شناسه خبر : 107414
پنجشنبه 21 دي 1402 , 16:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس سازمان غذا و دارو:

به‌زودی از ۲۰ قلم دارو و تجهیزات پزشکی جدید رونمایی می‌شود

فاش نیوز - رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان در هفته آینده، از رونمایی از ۲۰ قلم دارو و تجهیزات پزشکی جدید دانش‌بنیان در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدحیدر محمدی در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: چند گروه مخاطب داریم که مسئولین و مقامات یکی از گروه‌هایی هستند که شاید فرصت نکنند در جاهای دیگر محصولات را مشاهده کنند؛ اما این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند تا دستاوردها را ببینند. سال گذشته ۹۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند. تا این لحظه ۱۶۶ شرکت در نمایشگاه حاضر هستند و رشد خوبی نسبت به سال قبل داشتیم.
محمدی ادامه داد: از سال قبل بیش از ۱۷ دارو به سبد دارویی اضافه شدند که ۱۱ دارو در این نمایشگاه رونمایی می‌شود و دو دارو هم در حیطه طب سنتی است. همچنین از ۳۳ قطعه و ملزومات پزشکی جدیدی که داشتیم قرار است از  هفت قطعه رونمایی شود. در کل ۲۰ قلم دارو و تجهیرات پزشکی در نمایشگاه رونمایی می‌شود.
وی افزود: سرعت تولید دانش ما هر سال نسبت به قبل بیشتر می‌شود. محصولاتی که به سبد دارویی اضافه شده با تایید کمیته دارویی وارد فهرست دارویی شدند که اثربخشی آنها به اثبات رسیده است و کم‌کم وارد بازار دارویی می‌شوند.
گفتنی است، دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی از ۲۴ تا ۲۶ دی‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi