شناسه خبر : 107442
شنبه 23 دي 1402 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ذوق‌زدگی سرمایه‌های اسرائیل در ایران از حمله آمریکا به یمن

فاش نیوز - روزنامه‌ اصلاح‌طلب دنیای اقتصاد با تیتر وقیحانه، از حمله آمریکا به یمن ابراز خوشحالی کرد.
روزنامه‌ زنجیره‌ای دنیای اقتصاد در گزارشی درباره حملات جنایتکارانه آمریکا به یمن تیتر عجیب و به دور از اخلاق رسانه‌ای «آمریکا نسخه یمن را پیچید» را انتخاب کرده است. این تیتر عجیب بیش از هر چیز نشان‌دهنده طینت و باطن واقعی این دست از روزنامه‌های بوقچی ناتو و آمریکا در ایران است. گویا این روزنامه زنجیره‌ای از حمله آمریکا به ملتی که مردانه در برابر ظلم نژادپرستان و تروریست‌های صهیونیست به مردم غزه، قیام کرده‌اند خوشحال‌اند.
این قبیل عنوان‌ها و نوشته‌ها توسط مدعیان اصلاحات که از سوی نتانیاهو و شیمون پرز سرمایه‌های اسرائیل در ایران لقب گرفته‌اند، این واقعیت را به ذهن متبادر می‌کند که کوچک‌ترین عرق ملی و فریضه اسلامی در حمایت از مستضعفین در وجود عاشقان و پادوهای غرب وجود ندارد. رسانه‌های زنجیره‌ای به قدری در ابراز ارادت به غرب افراط می‌کنند که حتی از کوچک‌ترین معیارهای اخلاقی و انسانی نیز در این مسیر چشم‌پوشی می‌کنند. 
در همین راستا، دقیقا در زمان حمله ناجوانمردانه آمریکا به یمن یکی دیگر از ستون‌نویس‌های زنجیره‌ای نیز در یادداشتی نوشت: حملۀ نظامی آمریکا و بریتانیا به 60 هدف حوثی‌ها در خاک یمن، با سکوت جامعه جهانی رو‌به‌رو شده است. تاکنون فقط جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان عملیات آمریکا و متحدانش را در خاک یمن محکوم کرده‌اند. دلیل سکوت کشورهای مختلف جهان در برابر حمله به حوثی‌ها دو نکته است. واشنگتن و لندن و دیگر متحدان، می‌توانند با استناد به قطعنامه شورای امنیت، عملیات خود علیه حوثی‌ها را مطابق قوانین بین‌المللی و به منظور حفظ امنیت جهانی جلوه دهند. حوثی‌ها با حمله به کشتی‌های مرتبط با اسرائیل، شرایط کشتیرانی در دریای سرخ را برای عموم کشورهای جهان بخصوص کشورهای عربی، پرهزینه کردند.
وی مدعی شد: دیگر کشورها از کار آنان سود نمی‌برند و یا به شدت زیان می‌بینند. به همین جهت، حوثی‌ها در برابر حملات نظامی آمریکا و متحدانش تنها مانده‌اند. آنها اگر بخواهند به عملیات قبلی خود ادامه دهند، به هدف سهل و آسانی برای بمباران‌های سنگین نیروهای متحد تبدیل خواهند شد.
دروغ‌پردازی این افراد در القای تنهائی انصارالله یمن در شرایطی است که روسیه این حمله را محکوم کرد و حتی بسیاری از کشورهای حوزه خلیج‌فارس نیز از این اقدام حمایت نکردند.
آنها همچنین از شکست ائتلاف دریایی آمریکا که جدا از عدم حضور روسیه و چین (به عنوان قدرت‌های دریایی دوم و سوم جهان) با پاسخ رد از سوی بسیاری از کشورهای غربی نیز رو‌به‌رو بود، سخنی به میان نمی‌آورند.
این دسته از افراد که اغلب در زمان جنایات اسرائیل روش سکوت یا محکومیت همزمان اسرائیل و فلسطینیان را در پیش می‌گیرند، اکنون نگران امنیت دریانوردی شده‌اند و به زبان نانوشته گله آنها این است که چرا انصارالله بر رگ حیات جنایتکاری آمریکا فشار وارد کرده است.
گفتنی است، جای تاسف دارد که روزنامه دنیای اقتصاد از حمایت، یارانه‌ها و آگهی‌های دولتی و بودجه‌های هنگفت برخوردار است. این روزنامه اخیرا جشنی را به مناسبت 21 سالگی خود با حضور مدعیان اصلاحات و بانیان فجایع اقتصادی؛ رکوردداران تورم و خودنخبه‌پنداران و خودژنرال‌پنداران دولت سابق که کشور را در سال 1400 با ناترازی‌های شدید، تحریم‌های دو برابر و شرایطی وخیم به دولت رئیسی تحویل دادند برگزار کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi