شناسه خبر : 107568
سه شنبه 26 دي 1402 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» به مناسبت گرامیداشت شهدای کرمان

فاش نیوز - پویش کتابخوانی، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «ملک سلیمان» به مناسبت گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد، جوایز نقدی و غیرنقدی پویش ملک سلیمان ۵۵ میلیون تومان است.

55 میلیون تومان جایزه پویش کتابخوانی «ملک سلیمان»

به گزارش خبرگزاری فارس، پویش کتابخوانی، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «ملک سلیمان» به مناسبت گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت کتاب‌های «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مصطفی شاهکرم، از انتشارات سوره مهر و «آورتین» نوشته بهزاد دانشگر از انتشارات ستارگان درخشان آغاز شد. 

نمایشنامه‌نویسی و نحوه نگارش آن در این پویش به ۲ شکل صوتی و تصویری صورت می‌گیرد. جوایز نقدی و غیرنقدی پویش ملک سلیمان ۵۵ میلیون تومان است که جایزه‌ی ۵ میلیون تومانی نقدی این پویش به شرح زیر، متعلق به موفق‌ترین هنرجویان بخش کنشگری پویش ملک سلیمان است:

ـ جایزه نقدی بهترین داستان‌: ۲.۵ میلیون تومان
ـ جایزه نقدی بهترین نمایشنامه و پادکست صوتی: ۲ میلیون تومان
ـ جایزه نقدی بهترین نقد ادبی: ۵۰۰ هزار تومان 

این پویش توسط حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت مرکز رسانه‌ی کتاب «پنج و هفت» و «نهاد کتابخانه‌های عمومی» صورت گرفته است.

علاقه‌مندان پس از مطالعه‌ی حداقل یکی از ۲ کتاب موردنظر می‌توانند از طریق سایت کتاب‌بازی به نشانی اینترنتی https://ketabbaazi.ir/Games و سکوی شاد جهت شرکت و اطلاع از شیوه‌نامه اقدام کنند. 

«کتاب بازی» بستری برای برگزاری پویش‌های کتابخوانی و داستان‌نویسی، مبتنی بر گیمیفیکیشن است و در کنار بازی سعی در کنشگر ساختن مخاطب، معرفی کتاب‌ها و ناشران تخصصی کودک و نوجوان دارد.

همچنین کتاب‌بازی برگزاری پویش کتابخوانی «کتاب‌های چریکی» و پویش کتابخوانی «زنگ تفریح» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس با محوریت سه کتاب کودکستان آقا مرسل، قاطر غنیمتی و گردان بلدرچین‌ها با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی را در کارنامه‌ خود دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi