شناسه خبر : 107591
چهارشنبه 27 دي 1402 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا هستیم

فاش نیوز - «داوطلب» جوانان و نوجوانان را مخاطب اصلی یادواره‌های شهدا دانست و گفت: نسل جوان باید بداند که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی شهداست.

برگزاری کنگره‌‎ای برای شهدای غریب اسارت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع مقدس، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نشست استانی ستاد کنگره شهدای غریب اسارت استان گیلان که با حضور دبیر ستاد کنگره شهدای غریب اسارت کشور و اعضای این کنگره برگزار شد، مظلومیت شهدای غریب اسارت را نوع دیگری از مظلومیت شهدا دانست و اظهار کرد: امروز وظیفه داریم که نسل جوان را با شهدا آشنا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی شهدا غریب اسارت، افزود: آزادگان زندان مخوف و طاقت‌فرسای رژیم بعث را تحمل کردند و امروز وظیفه داریم که قدردان عظمت کار آنان باشیم و خانواده‌های شهدای آزاده را تکریم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از آمادگی استان برای میزبانی از کنگره ملی و بین المللی شهدای غریب اسارت خبر داد و بیان کرد: در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، یادواره شهدای غریب اسارت استان گیلان را برگزار خواهیم کرد.

داوطلب با تاکید بر لزوم توجه به خروجی یادواره‌های شهدا، یادآور شد: باید از یادواره شهدا به مستند و کلیپ و نماهنگ و شعر و کتاب برسیم تا ماندگاری داشته باشد.

وی جوانان و نوجوانان را مخاطب اصلی یادواره‌های شهدا دانست و بیان کرد: نسل جوان باید بداند که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی شهداست.

داوطلب جمع آوری آثار شهدا را در دستور کار بنیاد شهید استان گیلان دانست و یادآورشد: در کنار جمع آوری آثار شهدا، آثار ایثارگران متوفی نیز جمع آوری خواهد شد.

وی همچنین خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی با محوریت شهدای غریب اسارت شد و تاکید‌کرد: یادواره شهدای غریب اسارت در قالب‌های خاطره‌گویی، شب شعر، محفل انس برگزار می‌شود؛ همچنین آماده ایجاد بانک اطلاعاتی از شهدای غریب اسارت استان گیلان هستیم.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
سلام ، جناب حافظ فرمود:
امروز که در دست توام مرحمتی کن
فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت؟
امروز جانبازان دفاع مقدس اسناد زنده و حاملان فرهنگ ایثار و شهادت هستند اما آنطور که در تبلیغات وانمود میشود هرگز به حقیقت تبلیغات نزدیک نشده است. در دولت انقلابی شاهد هستیم برخی از مهمترین ارگانهای دولتی همچنان تحت سیطره و مدیریت غربگرایان است برای مثال بعضی از هلدینگ های بزرگ در ارتباط با صادرات و ارز آوری نفت و گاز و پتروشیمی و فولاد و غیره در سیطره غربگرایان قرار دارد و گرفتار سوء مدیریت و فساد هستند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه و جماعات به صراحت اعلام کردند که مردم به غربگرایان و کسانی که بدنبال برجام و لوایح استثماری و بطور کلی اقتصاد غربی بودند رای ندهند که علت اقتصاد بیمار و تورم زا را همان سیاستهای غربگرایان معرفی کرده است.
غربگرایان با استفاده از محبوبیت برخی سلبریتی ها توانستند مردم را به سمت خودشان جذب کنند و با این ترفند حکومت را تصرف کنند تا در خدمت دشمنان نظام باشند در واقع دشمنی با نظام را از زبان سلبریتی ها اعمال کردند اما امروز که ترفندها نخ نما و در نظر مردم خریدار ندارند و منزوی شدند همان ترفند را به نظام اسلامی نسبت میدهند که نظام اسلامی در انزوا از زبان سلبریتی ها قصد جذب مردم در انتخابات را دارد. اینها اثبات نفاق و شخصیت منافق غربگرایان است که مردم با هوشیاری توانستند در انتخابات قبلی بخشی از غربگرایان را از گردونه اخراج کنند اما دولت انقلابی میبایست تصمیم نهایی را بگیرد و بازمانده های غربگرا را از دولت اخراج کند.
اگر دولت با این تصور که سلایق مختلف را در دولت دارد از اخراج غربگرایان خودداری کرده باید عرض کنیم اولا سخنان رهبر معظم انقلاب حجت را بر مردم و مسئولان تمام کرده است ثانیا دولت قبل که مدعی اعتدال و حضور جناح های مختلف بود در عمل فقط به یک جناح غربگرا میدان داد بنابراین ضرورت دارد براساس فرمان رهبر معظم انقلاب مسئولان غربگرا در اسرع وقت از دولت اخراج شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi