شناسه خبر : 107629
پنجشنبه 28 دي 1402 , 12:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس: ادامه انتقام تا فتح قدس

جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس شمالغرب کشور در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از انتقام سپاه از تروریست‌های موساد و داعش اعلام کردند: کنارتان هستیم، انتقام را تا فتح قدس ادامه دهید.

جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس: انتقام را تا فتح قدس ادامه دهید

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در پی اقدام انتقام‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست‌های موساد و داعش، پیشکسوتان دفاع مقدس شمالغرب کشور و شهرستان تکاب در بیانیه‌ای از سبزپوشان غیور قدردانی کردند و خواستار ادامه این راه تا فتح قدس شریف شدند. در ادامه بیانیه را می‌خوانیم:

بسم الله القاصم الجبارین

پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه در گلزار شهدای کرمان، داغ بزرگی بر دل ملت ایران نشست و این داغ آرام نمی‌گرفت مگر با وعده‌ای که برای انتقام از جنایتکاران تروریست داده شده بود. امروز دل‌مان آرام گرفت از انتقام سپاه قهرمان و شیرمردان عرصه جهاد و بصیرت.

امروز با انتقام از تروریست‌های موساد و داعش توسط سپاه، پیکر دشمنان قسم خورده نظام مقدس و امت اسلامی به لرزه افتاد. رزمندگان پیشکسوت شمالغرب کشور بخاطر این جواب دندان‌شکن به طاغوتیان زمان و در رأس  آن به آمریکا، انگلیس و اسراییل کودک کش، به دلاوران سبز قامت خداقوت می‌گویند و ضمن حمایت از این اقدام، اعلام می‌دارند که ادامه انتقام را تا فتح قدس شریف ادامه دهید که ما کنارتان هستیم.

همانگونه که رزمندگان پیشکسوت شمالغرب کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقابل گروهک‌های ضدانقلاب و منافقین در داخل کشور و حملات دشمنان بعثی از خارج کشور ایستادگی کردند و در این مسیر از جانشان گذشتند؛ امروز هم ما پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان شهیدان باقر محمدیاری، محمد جفایی، مجید یاری، حسن بحری، ابوالفضل پرچمی و صدها شهید دیگر شهرستان تکاب و فرماندهان شهید مهدی باکری، محمد بروجردی، احمد متوسلیان، علی صیاد شیرازی، محمود کاوه، ناصر کاظمی و محمد‌علی گنجی‌زاده و دیگر شهدای گمنام این مرز و بوم کنار شما هستیم.

پایان پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi