شناسه خبر : 107701
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جریمه ۱۰۵ هزار تومانی توقف در محل پارک خودروی جانبازان ومعلولان

فاش نیوز - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون و جریمه ۱۰۵ هزار تومانی توقف غیرمجاز در محل پارک خودروی معلولان و جانبازان خبر داد.

جریمه ۱۰۵ هزار تومانی توقف در محل پارک خودروی معلولان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی در برنامه تلویزیونی «شهر امن» در خصوص نرخ تخلف پارک در جایگاه جانبازان و معلولان اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین نوع جریمه‌ای که قانون در مورد تخلفات ساکن غیر مجاز، تعیین کرده و پلیس نیز متخلفان را طبق آن اعمال قانون می‌کند توقف در محل اختصاصی پارک خودروی جانبازان و معلولان است.  

وی افزود: در جدول تخلفات ساکن هیچ رقمی بالاتر از این نوع جریمه که مربوط به توقف در محل اختصاصی پارک خودروی جانبازان و معلولان است وجود ندارد؛ چراکه مبلغ جریمه ۱۰۵ هزار تومانی گران‌ترین جریمه ای است که در جدول تخلفات ساکن وجود دارد و برای فرد متخلفی که اقدام به پارک و توقف در محل اختصاصی جانبازان و معلولان کند در نظر گرفته می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: پلیس با نصب تابلوی مخصوص در محل توقف و محل اختصاصی پارک جانبازان و معلولان از رانندگان دیگر می‌خواهد که در این محل توقف نکنند ولی متاسفانه برخی از رانندگان رعایت نکرده و مشکلاتی را برای این قشر آسیب پذیر ایجاد کرده و پلیس مجبور می‌شود گران ترین نرخ تخلف از نوع تخلفات ساکن را برای آنان در نظر بگیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi