شناسه خبر : 107717
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهردار تهران: باید راه و سبک شهدا را درک و آن را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم

فاش نیوز - زاکانی با تاکید بر اینکه شهدا بزرگترین سرمایه‌های ما هستند، گفت: باید راه و سبک زندگی شهدا را درک و آن را تبیین و ترویج کنیم. 

کد خبر: ۶۴۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ - 21January 2024
 

شهردار تهران: باید راه و سبک شهدا را درک و آن را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران امشب (یکشنبه) در یادواره ۲۳۶ شهید شهرداری و آتش نشان شهرداری تهران که در سالن برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی (ره) قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری طی کرد، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام در مقابل دشمنان ایستادگی کردند. 

زاکانی با بیان اینکه مسیری شهدا فراروی ما گذاشتند مسیری نورانی است، گفت: برای رسیدن به تکامل و رشد باید راه نورانی شهدا را ادامه دهیم. 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه شهدا بزرگترین سرمایه‌های ما هستند، افزود: باید راه و سبک زندگی شهدا را درک و آن را تبیین و ترویج کنیم. 

وی گفت: این شهدا هستند که انقلاب اسلامی را به عنوان میراث گران‌بها برای ما گذاشتند و باید تا همیشه تاریخ مدیون شهیدان باشیم. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi