شناسه خبر : 107734
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی شده است؛

پیگیری موضوعات ایثارگری مانند خودرو، مستمری و مسکن

در لایجه بودجه امسال، بحث واردات خودرو برای ایثارگران بالای ۵۰ درصد توسط نمایندگان ملت مجددا تصویب شده است. اگر چه به نظر من باید این اختصاص دادن، به ۲۵ درصد تقلیل پیدا کند...

فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق مجلس از فراهم شدن بستر و زیرساخت های لازم برای واردات خودرو برای جانبازان درصد بالا در سال آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی برای رسیدگی به مواد و تبصره های لایحه بودجه 1402 در خصوص واردات خودرو به شرط تامین منابع مالی از سوی جانبازان درصد بالا خاطرنشان کرد: در لایجه بودجه امسال، بحث واردات خودرو برای ایثارگران بالای ۵۰ درصد توسط نمایندگان ملت مجددا تصویب شده است. اگر چه به نظر من باید این اختصاص دادن، به ۲۵ درصد تقلیل پیدا کند و ایثارگران با درصد پایین هم اجازه واردات داشته باشند.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص واردات خودرو برای جانبازان درصد به بالا باید بگویم این موضوع نیاز به منابع مالی دولتی ندارد. چرا که خود جانباز با پول خودش می خواهد خودرو به داخل کشور وارد کند و قرار نیست خودرو را دولت رایگان بدهد؛ بلکه به جانباز اجازه داده شده است که با توان مالی خود خودرو خارجی وارد کند.

 عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در خصوص سایر مصوبات ایثارگری و تامین منابع و تسهیلات مالی متذکر شد: در خصوص تامین منابع مالی مصوبات ایثارگری لایحه بودجه سال آینده جای نگرانی وجود ندارد و خوشبختانه منابع آن مشخص شده است.

 عضو کمیسیون تلفیق مجلس یازدهم در خصوص سایر مصوبات ایثارگری در لایحه بودجه سال آینده اظهار داشت: بحث افزایش مستمری ماهیانه رزمندگان معسر و بیمه -که برخی از رزمندگان دارای هیچ بیمه ای نیستند- در کمیسیون تلفیق مطرح شده و به دنبال اجرایی کردن آن در بودجه سال 1402 هستیم.

 نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در زمینه رفع نیازهای ایثارگران در زمینه مسکن تصریح کرد: موضوع وام و تسهیلات مسکن برای ایثارگران در بودجه سال آینده لحاظ شده است و برای تسهیلات مسکن منابع خوبی دیده شده و بنیاد شهید موظف به پیگیری آنها است. همچنین حقوق جانبازان و خانواده های معظم شهدا نیز افزایش خوبی در لایحه بودجه داشته است. اما با توجه به شرایط تورمی که تاکنون وجود داشته است؛ امیدواریم در سال های آینده بتوانیم گام های موثرتری را در جهت اجرای کامل مصوبات ایثارگری در برنامه هفتم توسعه داشته باشیم.

*************************

 نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی و مجاهدت مردم فلسطین در مقابل ارتش تا دندان مسلح و مورد حمایت امریکا و اروپا اظهار داشت: اقدامات رژیم صهیونیستی در مقابله با حماس، اقداماتی نیست که به واسطه آن بتواند جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین را -که به تاسی از رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس بوده است-  متلاشی کرده و از بین ببرد. چرا که امروز رژیم صهیونیستی با هر اقدام ددمنشانه که در غزه انجام می دهد و هر طفل معصوم و رزمنده ای که به شهادت می رسد، به مثابه یک موشک است که توسط حماس و جریان مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی بکار گرفته خواهد شد.

 آصفری نماینده مردم اراک در مجلس، با اشاره به مقاومت و ایثارگری های مردم غزه یادآور شد: رزیم کودکش اسرائیل نمی تواند مردم غزه و حماس را از نابود کند و تفکر و ایده سرزمین فلسطین به‌هیچ‌ وجه از بین رفتنی نیست و روز به روز این ایثار و شهادت‌ها  اراده و ثبات قدم مردم فلسطین را در مبارزه با صهیونیست ها مستحکم تر خواهد کرد.
اگر قرار بود اسرائیل با کشتار مردم بی گناه فلسطینی به اهداف خود دست پیدا کند، تا الان این اتفاق صورت گرفته بود. این اقدامات و این جنایت روزبه‌روز انزجار ملت‌های مسلمان را بیشتر می‌کند.

 نماینده مجلس شورای اسلامی با محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان مستشاران کشورمان در سوریه که منجر به شهادت 5 تن از نیروهای سپاه پاسداران شد، تاکید کرد: مستشاران ما به درخواست دولت سوریه و جهت کمک مستشاری در آن کشور بسر می برند و  اقدام کور اسرائیل، نشان از عمق کینه و نفرت تل آویو است که می خواهد با کمک داعش به اهداف ننگین خود در فلسطین دست پیدا کند. لذا رژیم کودک کش از سر نفرت و ناراحتی، دست به چنین اقدامی زده است اما باید مطمئن باشد که اقدام او در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی بدون پاسخ نخواهد بود و از جایی ضربه خواهد خورد که تاکنون فکرش را هم نمی کرد.
 

معرفی

اینستاگرام
به کلیه جانبازان مسکن واقعی بدید.
اکثر این عزیزان طی چندین مرحله وام گرفته اند!
اما با این مبالغ، حتی نمی‌شود که خانه ای اجاره کرد!!!
کلیه امکاناتی که تا به امروز دریافت کرده اند را صفر کنید.
از قبیل وام،، زمین... و حتی خانه...!
به هر جانباز یک قطعه زمین در شهر خودشان بدهید.
با مجوز چندین طبقه...
که خودشان و فرزندانشان هم صاحبخانه شوند.
گر چه فرزندان این عزیزان هم، یک امتیاز مسکن از دولت دارند.
اینها تجمیع شود و فرهنگ ایرانی اسلامی هم ماندگارتر می‌شود.
در زمان قدیم، پدر خانواده، فرزندان خود را در یک خانه بزرگ جا میداد و هر فرزندی چند اتاق در اختیار داشت.
حال با توجه به فرهنگ امروز،،، این فرهنگ خوب را احیا کنیم، اما بصورت آپارتمانی و...
سلام،اینها فقط شعار انتخاباتی است،جانباز ۳۵ هزار یورو پول دارد که خودرو وارد کند؟ باید امتیاز را به یک سرمایه دار با اندکی سود واگذار کند،جانبازی که ۱۰ ملیون حقوق دارد اجاره خانه نمی‌تواند بدهد چه برسد خودرو وارد کند،عوام فریبی را تمام و کاری نکنید امت فکر کنند این قشر در رفاه است
بزک نمیربهارمیاد کمبیزه با خیار میاد
با سلام لطفا موضوع حذف دهک بندی جانبازان را نیز اعمال نمایید .
با سلامی گرم از دل کویر
دو باره فصل انتخابات فرا رسید نمایندگان به فکر جانبازان افتاند .این دوره چه دستاوردی برای جانبازان داشت ایا این قصه پر غصه ....خود رو به سامانی رسید؟؟؟؟؟؟؟.
یک جانباز هفتاد درصدبرای گرفتن یک سمعک از شرکت متدبنیاد حد اقل شش ماه در نوبت باشد تازه اگر برسه؟
به قول مرحوم اقای مافی در مهدیه تهران گوش اگر گوش من ناله اگر ناله تو- آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
فاش نیوز ظلم آشکار به ایثارگران شده ، چرا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران دائمی نمیشود؟؟؟؟؟ چرا ؟؟ مگه غیر اینه که من طرحی با طرحی های قبلی باید مثل هم از ی قانون استفاده کنیم؟؟؟مگه پدر بنده ایثارگر نبوده؟ مثل قبلی ها ، خدا به داد طرحی های چند سال دیگه برسه رسما همه را دیوانه کردید ، به خدا که ساکت نمیمانیم. حق ندارید با آینده ما بازی کنید ، ایثارگران همه حق مشابه دارند چرا حق و ناحق میکنید؟؟؟؟ حلالتون نمیکنیم .##### بدانید تمام ایثارگران باید تبدیل وضعیتشان ادامه پیدا کند دائمی شدن این قانون حق مسلم همه ایثارگران است##### فاش نیوز قسم میدهم که سکوت نکنید تبعیض آشکار و سکوت مدعیان حامی ایثارگر ، .؟ ........
سلام کسی که تا الان هیچی نگرفته حقش نمی‌دن بعد میگن ماشین مییدن تاکی بنیاد بررسی کنه واقعا راست است اصلا نمیپرسن حالت چطوره حق کشی نکنید
با سلام و عرض ادب خدمت نماینده محترم مجلس واقعا حرف حق زدی انشاالله که سال 1403 شاهد منعیشت جانبازان و ایثارگران باشیم و فقط بفکر تعدادی خاص نباشند اگر تصویب هستش برای کل ایثارگران باشد و اگر نیست برای کل نباشد جانبازی که جهبه بوده حداقل بتواند ماشین که خودش پولش پرداخت می کند انقدر در رنج وعذاب نباشد بار مالی نداره با تشکر مرگ بر اسرائیل جنایتکار کودکش
این چه وضعیه راه انداختید ؟ کو تبدیل وضعیتی که گفتید کجا رفت وعده هاتون؟ بقیه را فراموش کردید؟ ما چه خوش خیالیم که آینده مونو دست کیا سپردیم
قانون شانسی نپیچید برا ایثارگرا ،
پشت گوشتونو دیدید نمایندگی این دور هم میبینید والسلام فاش درجش کن لطفا
اجرای ماده54 و پرداخت معوقات آن از تاریخ ابلاغ قانون...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi