شناسه خبر : 107821
شنبه 07 بهمن 1402 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای بلاتکلیفی ۲ ساله ۷۰۰ دستگاه ویلچر متعلق جانبازان در گمرک تهران

ماجرای بلاتکلیفی 2 ساله 700 دستگاه ویلچر متعلق جانبازان در گمرک تهران

فاش نیوز - سرپرست گمرک تهران گفت: بیش از ۷۰۰ ویلچر جانبازان قطع نخاع که از ۲ سال پیش در گمرک تهران معطل مانده بود به گمرک اظهار نشده بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امید جهانخواه سرپرست گمرک تهران در واکنش به ماجرای رسوب 2 ساله صدها ویلچر مورد نیاز جانبازان 70 درصد در گمرک تهران گفت: بیش از 700 ویلچر جانبازان قطع نخاع که از 2 سال پیش در گمرک  تهران معطل مانده بود به گمرک اظهار نشده بود.

به گفته جهانخواه در صورت صدور مجوز استاندارد در اسرع وقت این ویلچرها ترخیص خواهند شد.

در همین راستا مهدی اسلام پناه‏ رئیس سازمان ملی استاندارد، گفت:  بنیاد شهید از سال 97 برای خرید ویلچر از کشور آلمان اقدام کرد که به علت مسائل مالی و فنی، واردات این اقلام به صورت ویژه ثبت سفارش شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: از آنجایی که واردات این نوع کالا برای تامین نیاز جانبازان قطع نخاعی صورت گرفته بود برای حل ترخیص این کالاها شخصا در گمرک تهران حضور یافتم تا وقفه ای در این باره صورت نگیرد.

پیگیریها نشان میدهد با بررسی آزمونهای مربوطه در نهایت در همان محل گمرک تهران مجوز ترخیص از سوی رئیس سازمان استاندارد صادر شده و سرپرست گمرک نیز از ترخیص فوری این ویلچرهای رسوبی خبر داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi