شناسه خبر : 108134
یکشنبه 15 بهمن 1402 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش تشکل‌های ایثارگری شرق کشور در یزد

فاش نیوز - اولین همایش تشکل‌های شاهد و ایثارگر شرق کشور به میزبانی دارالعباده یزد به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، برگزار شد.
 
برگزاری همایش تشکل‌های ایثارگری شرق کشور در یزد
به گزارش «ایثار» آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: امام خمینی(ره) قیام کرد تا اصل اسلام احیا شود و این قیام امام، مردم را بیدار کرد و مردم ایران با تحمل بسیاری از سختی‌ها مخلصانه در کنار امام قرار گرفتند.
امام جمعه یزد با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام گفت: همه ما باید تلاش کنیم که آرمان‌های انقلاب اسلامی در کشور پیاده شود و اجازه ندهیم این آرمان‌ها به دست فراموشی سپرده شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد هم در این همایش با اشاره به جایگاه تشکل‌ها در کشور اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد بازوی اجرایی توانمند دولت هستند و باید از این ظرفیت در اداره کشور بهره برد.
علی اکبر عزیزی، تشکل‌های شاهد و ایثارگر را از تشکل‌های فعال و قوی در سطح کشور دانست و افزود: تشکل‌های ایثارگری باید در کنار نهاد مقدس بنیاد تمام ظرفیت خود را در راستای خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به کار گیرند.
یادگار شهید عزیزی با یادآوری اهمیت بحث انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه تصریح کرد: انتخابات عرصه حضور و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت کشور است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر مثل همیشه در تشویق مردم به حضور با شکوه در صحنه انتخابات پیشگام هستند.
مدیرکل تشکل‌های شاهد و ایثارگر و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این همایش با ارایه گزارش از اقدامات بنیاد در راستای توانمندسازی تشکل‌های ایثارگران گفت: بنیاد در راستای توسعه شبکه‌های مردمی با موضوع توانمندسازی تشکل‌های ایثارگری که در کل کشور ۱۲۲ تشکل است، همایش‌های منطقه‌ای را برنامه‌ریزی کرد.
رحیم نریمانی هدف از برگزاری همایش‌های منطقه ای را تبادل نظر تشکل‌ها در خصوص فعالیت‌های خود و ارتقای سطح توانمندی با شرکت در کارگاه های آموزشی عنوان کرد و با تقدیر از میزبانی بنیاد استان یزد، گفت: همایش شرق کشور با حضور ۴۰ مدیر از تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد برگزار شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi