شناسه خبر : 108153
یکشنبه 15 بهمن 1402 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرماندار و امام جمعه شهرستان آبدانان با خانواده شهدا

فاش نیوز - در سومین روز از دهه فجر «محمد رحمانی» فرماندار و حجت‌الاسلام «احمد فداله» امام جمعه، اعضای شورای تامین، با خانواده شهیدان، «رضایی»، «محمد راد»، «احمدی» و «پرکاسی» دیدار کردند.

کد خبر: ۶۴۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 04February 2024
 

دیدار فرماندار و امام جمعه شهرستان آبدانان با خانواده شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحمانی» فرماندار و حجت‌الاسلام «احمد فداله» امام جمعه، اعضای شورای تامین، با خانواده شهیدان، «رضایی»، «محمد راد»، «احمدی» و «پرکاسی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان _در این دیدار‌ها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی اظهارداشت: خانواده شهدا، عزیزان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است 

فرماندار آبدانان خاطرنشان کرد: تمامی مردم و مسوولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند. طی این دیدارها جهت ارج نهادن به مقام والای شهدا از سوی فرماندار با اهدا لوح از خانواده این عزیزان تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi