شناسه خبر : 108261
چهارشنبه 18 بهمن 1402 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارنماینده ولی فقیه در بنیادشهیدبا مادر شهیدان «جنیدی»

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با حضور در شهرستان پیشوا، با مادر شهیدان «نصرالله، محمد و رضا جنیدی» دیدار و گفتگو کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادر شهیدان «جنیدی» دیدار کرد
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار سرزده و صمیمی با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان و تبریک ایام الله دهه فجر و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب، از مقام صبر و استقامت حاجیه خانم بتول جنیدی مادر والامقام سه شهید دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه شهدا راه صدساله را یک شبه می‌پیمایند، افزود: شهید چیزی را می‌بیند که انسان‌های معمولی نمی‌بینند و اگر انسان به این جایگاه دست یافت از مرگ نمی‌هراسد بلکه مشتاق رفتن به جایگاهی است که خدا برای او در نظر گرفته است، پس جایگاه ما ماندن در زمین و وابستگی به آن نیست و شهدا به چنین جایگاهی دست یافتند و خداوند هم شهید را برمی‌گزیند، اما اینکه چطور انتخاب می‌شوند کسی نمی‌داند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه بر تداوم راه شهیدان و حرکت در مسیر انقلاب تاکید کرد.
حاجیه خانم بتول جنیدی نیز در این دیدار با خیرمقدم و قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد، بر ایستادگی در مسیر ولایت، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و حضور با شکوه در انتخابات اسفندماه تاکید کرد.
شهیدان جنیدی در خانواده‌ای مجاهد و روحانی متولد می‌شوند. پدر شهدا پس از سال‌ها تحصیل و تدریس در حوزه علمیه قم در سال ۱۳۵۴ به زادگاهش شهرستان پیشوا باز می‌گردد.
نصرالله، نخستین شهید خانواده جنیدی در سال ۱۳۵۹ در جبهه آبادان به شهادت می‌رسد. نصرالله جنیدی عضو ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران بود. رضا، کوچک‌ترین پسر خانواده، از بسیج رودسر به جبهه غرب اعزام می‌شود و در همان اعزام اول به شهادت می‌رسد. محمد، سومین شهید و پسر ارشد خانواده، به عنوان بسیجی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در عملیات خیبر به شهادت رسید.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi