شناسه خبر : 108302
شنبه 21 بهمن 1402 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات سازمان اقتصادی کوثر توسعه معیشت خانواده شهداست

فاش نیوز - دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در آیین افتتاحیه برخی خطوط تولید کارخانه هادی برق شرکت سیمکات گفت: بنگاه داری کوثر مانند فعالیت اقتصادی جاهای دیگر نیست، وظیفه ما از هر فعل اقتصادی بصورت ریال به ریال خدمت به خانواده شهدا است.
 
خدمات سازمان اقتصادی کوثر توسعه معیشت خانواده شهداست
به گزارش ایثار به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ دکتر فخاری در این آیین با اشاره به سختی کار تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی خطوط تولید و تلاش برای افزایش بهره وری عبادت است.
وی افزود: یکی از آموزه‌های استراتژیک حاج قاسم این نکته بود که؛ فرصتی که در دل تهدید ساخته می‌شود در دل فرصت ها به دست نمی‌آید.  هنر مدیران ما فرصت سازی در دل مشکلات و نوسانات اقتصادی و تحریم های ظالمانه بین المللی است.
وی با اشاره به نوسازی خطوط کارخانه هادی برق سیمکات اظهار داشت: سیمکات در چنین شرایطی رشد کرد و به سطحی رسید که بیش از نیمی از محصولات خود را صادر می کند.
نائب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به فرصت کمی که مسئولین این سازمان برای خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید دارند، متذکر شد: حق آن جانباز شیمیایی که از درد غیر قابل توصیف هر نفس خود را می شمارد این است که مثلاً در سال آینده مباحث افزایش سرمایه در گردش، ادامه تجهیز خطوط تولید، تغییر کاربری زمین کارخانه هادی برق و انتقال آن به شهرک های صنعتی انجام شده باشد تا کوثر بتواند بر آلام آنان مرهم بگذارد.
در ادامه دکتر رحمانی معاون امور هماهنگی های اقتصادی استانداری قزوین با مقدس خواندن خدمات سازمان اقتصادی کوثر بیان داشت: ان شا الله برای خدمت بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران در کنار سازمان اقتصادی کوثر هستیم و همه چیز برای توسعه همکاری های استان مهیاست.
وی در نهایت با طرح چند پیشنهاداتی اقتصادی در مورد شرکت سیمکات عنوان کرد: کاهش سی درصدی قیمت تمام شده محصولات و افزایش صددرصدی حجم تولید هادی برق از برکات افتتاحیه امروز است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi