شناسه خبر : 108327
شنبه 21 بهمن 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ در قم

فاش نیوز - مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ و گرامیداشت دهه فجر با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در قم برگزار شد.

کد خبر: ۶۵۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 10February 2024
 

مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر ۸ در قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عمارلو مسئول تایید محتوای سپاه استان قم طی سخنانی اهمیت بازگویی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و نیز حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد.

همچنین میزگرد خاطره با حضور سید حمید سبحانی و با خاطره گویی سردار باقر لک‌زایی فرمانده یگان دریایی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، باقر نیک سخن دیدبان توپخانه لشکر ۱۷ و محسن دلپاک از فرماندهان گردان حضرت معصومه (س) برگزار و جزییاتی از عملیات والفجر ۸ و حماسه آفرینی گردان‌های لشکر ۱۷ در این عملیات بازخوانی و بر استمرار راه شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام با حضور پرشور در صحنه‌های دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند تاکید شد.

به گفته سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم، مراسم فوق به همت این سازمان و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد و در آن جمعی از فرماندهان و رزمندگان یگان‌های عملیاتی و رزمی، پشتیبانی رزم، پشتیبانی خدمات رزم و معاونت‌ها و مدیریت‌های لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس و نیز مدیران و پیشکسوتان کانون‌های بازنشستگان ارتش، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و سپاه استان و نیز خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi