شناسه خبر : 108477
پنجشنبه 26 بهمن 1402 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حکم دبیر شورای مرکزی؛

یک آزاده جانباز به ریاست هیات اجرایی ائتلاف امنا منصوب گردید

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) چندی پیش با حضور ۲۰ جبهه، حزب و تشکل سیاسی اعلام...

فاش نیوز - با حکم دبیر شورای مرکزی، آزاده جانباز، سیدمحمدرضا میرشمسی رئیس هیئت اجرایی ائتلاف موسوم به "امنا"، (ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب) شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امنا) در حکمی، محمدرضا میرشمسی را به عنوان رئیس هیئت اجرایی این ائتلاف منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف امنا، در حکم سید نظام‌الدین موسوی خطاب به  محمدرضا میرشمسی آمده است:

نظر به حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزنده در امر انتخابات، با تایید شورای مرکزی ائتلاف امناء جنابعالی را به ریاست هیات اجرایی ائتلاف منصوب می کنم.
در ادامه این حکم آمده است: امید است با ایجاد هماهنگی میان کمیته های مختلف ائتلاف و بکارگیری تمامی ظرفیت های مردمی برای انتخابات پیش رو، بستری فراهم نمایید تا ائتلاف امناء بتواند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، گام موثری جهت حضور و  مشارکت حداکثری مردم و انتخاب نامزدهای اصلح و در نهایت تشکیل مجلسی در طراز انقلاب اسلامی بردارد.
گفتنی است ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) چندی پیش با حضور ۲۰ جبهه، حزب و تشکل سیاسی اعلام موجودیت کرد.

اینستاگرام
سلام ، در خبرهای اخیر نام انجمنی بنام انجمن ایثارگران وابسته به احزاب اصلاح طلبان دیدیم که بسیار باعث تعجب شد چون اصلاح طلبان بهیچوجه اعتقادی به ایثارگر و بسیجی ندارند لذا خوبست ایثارگران گرامی از اینچنین انجمنی اعلام برائت کنند تا طبق معمول بنام ایثارگران و بکام جناح بازان نشوند و مردم نیز بنام ایثارگران گرفتار فریب نامزدهای ضد ولایت نشوند.
همانطور که در رای گیری های مجلس انقلابی شاهد بودیم تعداد 73 الی 75 نفر از نمایندگان همیشه مخالف لوایحی بودند که منافع مردمی و انقلابی داشتند که اینگونه نمایندگان نیز بنام انقلابی مردم را فریب دادند اما بهیچوجه انقلابی نبودند و تاثیر زیادی در آرای مجلس داشتند.
منصف باشیم مخصا ما که ادعای ولایت و ولایی بودن داریم وقتی خود حضرت آقا این مجلس را انقلابی می دانند نباید موضعی کاملا عکس این موضوع بگیریم و در عمل حرف ایشان را نادرست جلوه دهیم.
اگر منصفانه هم قضاوت کنیم کافیست نگاهی به فهرست کارهایی که در این مجلس فقط در زمینه تصویب قوانین بکنیم خواهیم دید که در مجموع قوانین بسیار خوب و مترقی را به تصویب رسانده اند اولین و مهمترین آن نیز قانونی بود که درباره حفظ و حراست از دستاوردهای هسته ای تصویب کردند و اجازه ندادند تیم واداده روحانی بیش از این دارایی های هسته ای را به حراج بگذارند و آن را به تعطیلی کامل بکشانند. لطفا فهرست کارهای مجلس را ببینید و بعد اظهار نظر کنید...
بله کاملاً صحیحه!
رئیس مجلس انقلابی و ساده زیست ۴ ساله که پسرش داره تلاش می کنه از کانادا اقامت دائم بگیره ولی موفق نشده.
یعنی زمانی که بابای این پسر منظورم همین باقر قالیباف اطلاعیه زده بود که تو حساب پسرش یک میلیون تومن پول نقده، این پسره با یک میلیون تومن داشت تلاش می‌کرد اقامت دائم از کانادا بگیره
چه پول با برکنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi