شناسه خبر : 108517
شنبه 28 بهمن 1402 , 17:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت روز جانباز

جشن اعیاد شعبانیه با حضور جانبازان و ایثارگران برگزارشد

جوایز نفرات برتر مسابقات در رشته های مختلف طی مراسمی باشکوه در مجموعه ورزشی بقیةالله الاعظم ( عج) دهکده از سوی وزیر کشور اهدا شد. این مراسم با برنامه‌های متنوع و شاد توجه حضار را جلب و شب خوبی را برای خانواده‌های جانبازان و ایثارگران ...

فاش نیوز - همزمان با سالروز ولادت سه اختر تابناک امامت و روز جانباز، مراسم جشن و سرور با حضور وزیر کشور و جمع کثیری از جانبازان نخاعی، شب جمعه در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد.


 به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم احمد وحیدی، وزیر کشور طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز طی سخنانی به جایگاه جانباز و جانبازی در فرهنگ دینی و قرآنی اشاره کرد و شأن جانبازان را هم‌شأن شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا و جانبازان با خداوند معامله کردند و خداوند خریدار جسم و جان آنان شده است.
 بر پایه این گزارش، در این مراسم که در پایان دومین دوره پایش سلامت جانبازان نخاعی و با همکاری انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان بر گزار شد دکتر صباغ شهردار منطقه یک و حیدری مدیر مجموعه دهکده نشاط ولیعصر (عجل الله) ضمن خوش آمد به حضار اعیاد شعبانیه را به حاضران تبریک و تهنیت گفتند.

همچنین در این مراسم، سردار سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و افراسیابی، مدیر عامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در سخنانی از ایثار و فداکاری جانباززان دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.
 


در پایان جوایز نفرات برتر مسابقات در رشته های مختلف طی مراسمی باشکوه در مجموعه ورزشی بقیةالله الاعظم (عج) دهکده نشاط از سوی وزیر کشور اهدا شد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع و شاد توجه حضار را جلب و شب خوبی را برای خانواده‌های جانبازان و ایثارگران رقم زد.

اینستاگرام
اینجا شهرایلام واداره کل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی ایلام است
دراین اداره کل وادارات توابع تعدادی فرزند شهید وایثارگر مشغول خدمتند
گویا اینجا کشوری دیگراست چون به مناسبت روز جانباز وروز ایثارگران دریغ از یک تبریک خک وخالی...دریغ از یک بنر...
گویا اینجا اعتباری تحت عنوان فرهنگ وایثارندارد...
لطفا کسی ازمسیولان بپرسد گزارش عملکرد وهزینه کرد اعتبار فرهنگ وشهادت را چگونه به مقامات بالا اعلام میشود؟!!

ازطرف :فراموش شدگان اداره کل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان ایلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi