شناسه خبر : 108525
یکشنبه 29 بهمن 1402 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می‌شود

فاش نیوز - مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در روز اول اسفند ماه سالجاری خبر داد.
 
هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می‌شود

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و المسلمین دکتر هاشم صابریان مدیر کل آموزش با اعلام این خبر اظهار داشت: هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف ارزیابی دستاوردهای طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف با مشارکت دستگاههای آموزشی عضو طرح شاهد در اول اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: در این مراسم از 84 نفر برتر علمی آموزشی شامل دانشجویان، دانش آموزان، طلاب شاهد و ایثارگر و با حضور مسئولان عالی رتبه کشور در سطح ملی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی در ادامه افزود: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره و دریافت نتایج مرحله استانی، کمیته‌های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولان هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدین شرایط و بر اساس شاخصهای اختصاصی هر دستگاه نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به دبیرخانه جشنواره اقدام شد.
دبیر هشتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در پایان خاطر نشان کرد: مراسم پایانی این جشنواره برای تقدیر و تجلیل از برگزیدگان کشوری در اول اسفندماه سالجاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi