شناسه خبر : 108587
دوشنبه 30 بهمن 1402 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران با ارائه دستاوردهای خود منجر به پیشرفت جامعه شوند

ایثارگران با ارائه دستاوردهای خود  منجر به پیشرفت جامعه شوند
فاش نیوز - مسعود شعبانی، فرزند جانباز 25 درصد، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشته مهندسی مواد و متالوژی از استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره شهید پشرفت گفت: ایثارگران می‌توانند با ارائه دستاوردهای خود و حمایت‌های دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر منجر به پیشرفت جامعه شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مسعود شعبانی، فرزند جانباز 25 درصد، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی در رشته مهندسی مواد و متالوژی، از استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین جشنواره شهید پشرفت گفت: در زمینه تحصیلی چندین مقاله isi در ژورنال‌های معتبر دنیا چاپ کردم و در کنار چاپ این مقالات یک یک اختراع تحت عنوان تولید نانو ذرات فریت ثبت کرده‌ام. نانو ذرات فریت یک سری نانو ذرات مغناطیسی است که به روش پلاسمای محلولی با قرار دادن آند و کاتد بر روی یک محلول الکترونیکی قلیایی این نانو ذرات پرکاربرد را به روش ساده و ارزان قیمت تولید کردیم. این نانو ذرات در بخش‌های مختلفی از جمله درمان و تشخیص بیماری‌ها، دارورسانی هدفمند و صنایع الکتریکی و الکترونیکی و ساخت نانو کاتالیزورها و سنسورها و همچنین در ساخت تجهیزات نظامی، الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نانو ذرات در قیاس با سایر روش‌ها هم ارزان‌قیمت است و هم در مدت زمان کمتری در اختیار قرار می گیرند. با توجه به اینکه در جامعه ایثارگری استعدادهای خوبی در حوزه‌های علمی، هنری و استارت‌آپی داریم، دفتر دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر می‌تواند با کشف این استعدادها و پرورش نخبگان ایثارگر این موضوع را در جامعه پررنگ‌تر کند و حمایت‌هایی از این جامعه برای شکوفایی استعدادها داشته باشد.ایثارگران می‌توانند با ارائه دستاوردهای خود و حمایت‌های مرکز دانش‌پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر منجر به پیشرفت جامعه شوند.
انتهای پیام/
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi