شناسه خبر : 108593
سه شنبه 01 اسفند 1402 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صداقت مقاومت یمن در صدور بیانیه

فاش نیوز - نیروهای مسلح یمن دیشب اعلام کرده بودند که قرار است بیانیه جدیدی صادر کنند. اما پس از مدت زمان کمی به صورت رسمی اعلام کردند:
"با توجه به تحولات جاری در صحنه عملیات نظامی، زمان انتشار بیانیه مورد انتظار نیروهای مسلح یمن صبح دوشنبه خواهد بود"
معلوم می شود مسئله مهمی بوده و یمنی ها می خواستند از نتیجه کار دقیقا مطلع شوند و اطلاعات و اخبار اشتباه ندهند. لحظاتی قبل نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای رسمی اعلام کردند:
"نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از خداوند متعال در یک عملیات نظامی کیفی، یک کشتی انگلیسی به نام RUBYMAR را در خلیج عدن با تعدادی موشک مناسب هدف قرار دادند که نتایج این عملیات عبارت بود از:
  کشتی به شدت مجروح شد و باعث توقف کامل آن شد.
  در نتیجه صدمات فراوانی که کشتی متحمل شد، اکنون در خطر غرق شدن در خلیج عدن قرار دارد.
  در حین عملیات، مطمئن شدیم که خدمه کشتی به سلامت خارج شده اند"
همچنین در این بیانیه آمده است:
"پدافند هوایی یمن در حدیده توانست با استعانت از خداوند متعال یک فروند هواپیمای آمریکایی (MQ9) را در حالی که به نمایندگی از رژیم صهیونیستی در حال انجام مأموریت های خصمانه علیه کشورمان بود، با موشک مناسب ساقط کند"
تعلل یمنی ها در صدور بیانیه بعد از اینکه اعلام کرده بودند به زودی بیانیه خواهند داد اما پس از آن اعلام کردند به علت تحولات جاری صبح دوشنبه یعنی بعد از گذشت هفت - هشت ساعت بیانیه خواهند داد نشان می دهد یمنی ها از نتیجه عملیات اطلاع دقیق و کافی کسب کرده اند.
قرار گرفتن کشتی انگلیسی در خطر غرق شدن و ساقط کردن هواپیمای جنگی امریکائی نشان می دهد یمنی ها وسعت آتش را بیشتر کرده اند و امریکائی ها همان طور که قبلا هم گفته بودیم نتوانسته اند با بمباران های قبلی به تسلیحات یمنی ها ضربه وارد کنند.
یمنی ها با عملیات دیشب پیام جدیدی را به امریکائی ها و انگلیسی ها و اسرائیل مخابره کردند که رفتن اسرائیل به سمت کریدور صلاح الدین (فیلادلفیا) قدرت آتش یمنی ها را بیشتر و وسیع تر خواهد کرد و احتمال دارد یمنی ها با موشک های سنگین نقاط استراتژیک و زیرساخت ها را در عمق اسرائیل هدف قرار دهند. یمنی ها با موفقیت امروزشان پیام دیگری هم مخابره کرده اند و گفته اند ائتلاف دریایی امریکا و انگلیس توان مقابله با موشک های یمنی را نخواهند داشت و اگر کار بیشتر بالا بگیرد اسرائیل نباید اعتمادی به توان امریکائی ها و انگلیسی ها داشته باشند که بتوانند جلوی حملات سنگین یمنی ها به عمق اراضی اشغالی را بگیرند.

|| برگرفته از فضای مجازی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi