شناسه خبر : 108677
پنجشنبه 03 اسفند 1402 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایندگانی از جنس مردم باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند

فاش نیوز - بیگ‌محمدی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی افرادی بر سر کار بیایند که اصلح باشند؛ چراکه برخی از مسئولان با عملکرد خود موجب ناامیدی مردم می‌شوند؛ بنابراین باید نمایندگانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که از جنس مردم هستند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور: نمایندگانی از جنس مردم باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «اسماعیل بیگ‌محمدی» رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به موضوع معیشت و اشتغال مردم خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: متأسفانه متولیان در این خصوص کم‌لطفی‌هایی داشتند که باید جبران شود.

بیگ‌محمدی با بیان اینکه برخی افراد در دولت و مجلس شورای اسلامی دین خود را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادا نکرده و این جامعه در موضوعات معیشت و اشتغال مشکلات زیادی دارند، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی افرادی بر سر کار بیایند که اصلح باشند؛ چراکه برخی از مسئولان با عملکرد خود موجب ناامیدی مردم می‌شوند؛ بنابراین باید نمایندگانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که از جنس مردم هستند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با تاکید بر اینکه شبکه‌های معاند برای کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کنند؛ اما شکست می‌خورند، گفت: به یاری خدا انتخابات پیش رو، انتخاباتی تاریخی خواهد شد و شاهد مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه در مجلس جدید باید معیشت و اشتغال مردم مورد توجه قرار گیرد و فراکسیون‌های ویژه جوانان و فراکسیون‌های ویژه معیشت مردم باید تشکیل شود، با انتقاد از کسانی که با هزینه‌های گزاف تبلیغاتی و وعده دادن، به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند، بیان داشت: دوره کسانی که در ایام انتخابات تنها وعده می‌دهند، تمام شده و مردم دیگر به آن‌ها رأی نخواهند داد و بایستی جناح‌بندی‌ها کنار گذاشته شده و نمایندگانی بر سر کار بیایند که به مردم خدمت کنند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با اشاره به اقداماتی که موسسه «طنین ایثارگران کشور» در زمینه خدمت به جامعه ایثارگری انجام داده است، تصریح کرد: موسسه «طنین ایثارگران کشور» در زمینه اشتغال‌زایی شروع به ساخت ۸۰ مجتمع تولیدی کردیم تا ۴۰ هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران در آن‌ها استخدام شوند. همچنین این موسسه ساخت ۱۱۰ درمانگاه ایثارگران را در برنامه دارد که در سه ماه اخیر سه درمانگاه به بهره‌برداری رسیده است و در زمینه ساخت واحد‌های آموزشی نیز ۳۰ واحد آموزشی در سطح کشور ساخته شده است.

بیگ‌محمدی ادامه داد: علی‌رغم اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مجلس فعلی لقب «مجلس انقلابی» دادند؛ اما بعضاً در مجلس عکس این موضوع عمل کردند؛ لذا باید بگذاریم افرادی که از جنس مردم هستند به مجلس بروند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi