شناسه خبر : 108704
شنبه 05 اسفند 1402 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو در رامسر

فاش نیوز - مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو کشور که باشرکت ۱۶ تیم از ۲۹ بهمن ماه سال جاری در رامسر مازندران آغاز شده بود با قهرمانی استان گیلان پایان یافت و تیم های خوزستان و ایلام دو و سوم شدند.
 
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو کشور در رامسر مازندران برگزار شد

به گزارش ایثار، به مناسبت بزرگداشت هفته جانباز، مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو سراسر کشور که ۲۹ بهمن ماه سال جاری با شرکت ۱۶ تیم به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر برگزار شده بود عصر امروز با قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان پایان یافت و تیم های فوتسال خوزستان و ایلام عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: امروز جانبازان عزیز ما با وجود شرایط سخت جانبازی و با روی آوردن به ورزش، در جهت ارتقای سلامت خودشان تلاش میکنند.
کهن سال افزود: این مسابقات یک ویژگی مهم دارد اینکه این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل همرزم بودند وقتی امروز در کنار هم قرار میگیرند برگزاری چنین برنامه هایی تداعی کننده خاطرات آن دوران برای این عزیزان خواهد بود.
این مسئول یادآورشد: همه ما باید نسبت به مسائل جامع نگری داشته باشیم، یکی‌از موضوعاتی که میتواند مشکلات این قشر معزز در بحث سلامت و ... حل کند همین ورزش است که باید در این رابطه کارهای بیشتری صورت بگیرد، البته در دوره مدیریت دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران نه تنها در امر ورزش بلکه در بسیاری از زمینه ها شاهد تحول بودیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران اظهار کرد: ما ۱۱ اسفند انتخابات را در پیش داریم، جامعه بزرگ ایثارگری علاوه بر شرکت و حضور پرشور در صندوق های رای، باید نقش خود را در دعوت از مردم جهت شرکت در این انتخابات به خوبی ایفا کند و برگ زرینی را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.
میرکاظمی مدیرکل اردویی ورزشی بنیاد مرکز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران به دلیل پذیرش و میزبانی برگزاری مسابقات ورزشی جامعه معزز ایثارگری در رشته های مختلف ورزشی قدردانی کرد.
میرکاظمی همچنین در رابطه با اهمیت ورزش جانبازان، برنامه های بنیاد در راستای توانمندسازی و بهره گیری از ظرفیت های جامعه در امر ورزش این عزیزان مطالبی بیان کرد.
در این مراسم داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان نیز حضور داشت.
مدیرکل بنیاد مازندران با همراهی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد استان، رئیس دفتر و رئیس بنیاد در رامسر از جانبازان سرافراز ۴۵درصد سید احمد مومنی، جانباز ۳۵درصد سیدمحمدرضوی و همکار بازنشسته غلامحسین فتوکیان رئیس اسبق بنیاد رامسر دیدار و تکریم کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi