شناسه خبر : 108737
یکشنبه 06 اسفند 1402 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت روز نیمه شعبان

انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه‌ای با تبریک نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) و موفقیت‌های سربازان گمنام آن حضرت را به همه ایثارگران و مردم مقاوم ایران تبریک گفت...

فاش نیوز - با فرا رسیدن 15 ماه شعبان المعظم، شبکه ملی ایثارگران با صدور بیانیه‌ای ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و موفقیت‌های سربازان گمنام آن حضرت را به همه ایثارگران و مردم مقاوم ایران تبریک گفت.

 
بسمه تعالی
بیانیه تبریک شبکه ملی ایثارگران به مناسبت نیمه شعبان و انجام عملیات موفقیت آمیز سربازان گمنام امام زمان( عج) در به هلاکت رساندن عناصر وابسته به استکبار جهانی

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین شعبان ماه رسول خدا و ماه سراسر نور و سرور اعیاد شیعیان و نیمه شعبان مصادف است با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) .
نیمه شعبان نقطه آغاز انقلاب جهانی مستضعفان بر علیه مستکبران و ظلم جهانی و بین المللی است. شیعیان جهان این روز را به امید و یمن رهایی از ظلم و ستم جنایتکاران جشن می گیرند و امید ظهور حضرتش را در دل می پرورانند و به عشق او نفس می کشند.
 
نیمه شعبان به نام سر بازان گمنام امام زمان نیز نام گزاری شده تا برای همیشه یاد رشادت‌های پنهانی و دور از چشم غیور مردان امنیت آفرین کشور زنده بماند. حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد که وزارت اطلاعات به مثابه یک سازمان مردم‌نهاد با درک عمیق از تهدیدات به سطح قابل اعتماد و اطمینانی از دانایی و اقتدار نایل آمده و هم‌اینک خود را در تراز یک الگوی امنیت آفرین فرامیهنی معرفی کرده است.
 
نقش‌آفرینی‌های موثر و افتخارآمیز وزارت اطلاعات در حوزه صیانت از امنیت ملی و مقابله با تهدیدات امنیتی کشور غیر قابل انکار است. حراست از منافع ملی و ارزش‌های مقدس نظام و انقلاب، صیانت از انسجام اجتماعی و سیاسی کشور، شناسایی گروهک‌های معاند و تروریستی، جریان‌های سودجو، انحرافی و فرقه‌یی وابسته به بیگانه و مقابله به هنگام با آنان و نیز نفوذ و ضربه زدن به شبکه‌ها و سیستم‌های امنیتی اردوگاه دشمن از جمله اقدامات افتخار آفرین وزارت اطلاعات است که ضمن جلب رضایتمندی امام و امت اسلامی، موجب اعتراف دشمنان نسبت به توانمندی‌های این نهاد انقلابی شده است.
 
آمادگی وزارت اطلاعات برای مقابله با تهدیدات ناشی از فرایند جهانی شدن و رویارویی هوشمندانه و قاطع با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن - به عنوان یکی از بسترها و عرصه‌های ضدامنیتی کشور - از جمله ضرورت‌هایی است که در زمره مهم‌ترین برنامه‌ها و انتظارات بایستی در معرض سطوح راهبردی و سامانه‌های عملیاتی وزارت اطلاعات قرار گیرد. روز میلاد حضرت ولیعصر( عج) و روز سربازان گمنام امام زمان امسال مصادف شده است با انتقام و مجازات تروریست‌ها و سرکردگان گروهک تروریستی جیش العدل و عوامل اصلی عملیات‌های تروریستی اخیر در جنوب شرق کشور.
 
شبکه ملی ایثارگران ضمن تبریک میلاد موعود، امام عصر و زمان حضرت مهدی (عج) این پیروزی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای " مد ظله العالی" و سربازان گمنام امام زمان و مردم مسلمان ایران‌‌ تبریک عرض نموده و تعجیل در ظهور آن حضرت را از خداوند متعال مسئلت می نماید.
 
شبکه ملی ایثارگران ۵ / ۱۲ / ۱۴۰۲ اللهم عجل لولیک الفرج
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi