شناسه خبر : 108738
یکشنبه 06 اسفند 1402 , 23:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت بنیادشهید استان مازندران برگزار می شود؛

مسابقات تنیس روی میز جانبازان در رامسر

به مناسبت هفته سربازان گمنام صاحب الزمان و ایام مبارک میلاد حضرت حجت(عج)، مسابقات تنیس روی میز جانبازان برگزار می شود...

فاش نیوز - به مناسبت هفته سربازان گمنام صاحب الزمان و ایام مبارک میلاد حضرت حجت(عج)، مسابقات تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ایثارگر برگزار می شود و از تاریخ ۵ اسفند آغاز و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

 مسابقات تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ایثارگر کشوری، با همت اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط اداره کل بنیاد استان مازندران در شهر رامسر برگزار می گردد.

در این دوره از مسابقات، بیش از ۲۵۰ ورزشکار ایثارگر در قالب ۲۷ تیم از سراسر کشور حضور دارند و هر تیم شامل ۱۱ ورزشکار می باشد.
این مسابقات در کلاس های مختلف فرزندان ایثارگر و جانبازان، در کلاس های جانبازان شیمیایی، یک دست قطع، یک چشم و جانبازان ویلچری در ۴ کلاس نشسته برگزار می گردد.
 
جانبازان غیر ویلجری از ۵ اسفند تا ۸ ام و جانبازان ویلچری از ۸ اسفند تا ۱۰ به رقابت خواهند پرداخت و در روز ۱۱ اسفند مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi