شناسه خبر : 108739
دوشنبه 14 اسفند 1402 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در گروه توپخانه ۴۴ ارتش چه می گذرد؟!

فاش نیوز - در گروه توپخانه 44 اصفهان، مسئول ایثارگران یک سرهنگ است. متاسفانه ایشان همیشه دنبال کارهای شخصی خودش است و اغلب پشت صندلی خودش نیست. وفتی هم که هست گویا با ایثارگران سر جنگ دارد و حد اکثر سعی خود را می کند که کسی جانبازی نگیرد.

 بر همین اساس برای جانبازان و ایثار گرانی که از راه های دور و دراز مراجعه کرده سخنرانی می‌کند که بودجه نیست و از این حرفها که اصلا به او ربطی ندارد.

این در حالی است که کسی که مسئول ایثارگران است باید سنگ ایثارگران را به سینه بزند نه بودجه کشور را بهانه کند. وقتی قانون بودجه ای برای ایثارگران تصویب کرده چرا باید امثال ایشان  به بهانه کمبود بودجه و... در انجام کار ایثار گران و جانبازان تعلل کند.

یا اینکه دنبال کارهای شخصی خود باشد و  مراجعه کنندگان باید ساعات طولانی منتظر تشریف فرمایی ایشان باشند. متاسفانه  وقتی هم می‌آید گویی می‌خواهد از ارث پدرش برای ایتار گران کاری بکند.

در حالی که وقتی قانون برای ایثار گران بودجه ای را تصویب کرده، شخصی در یک گوشه کشور نباید حق آنها را ضایع کند.

لطفا هر کجا می دانید این اجحاف و کم کاری در حق ایثار گران توپخانه 44 را بازتاب دهید. اگر لازم باشد اسم فامیل این سرهنگ را هم خواهم نوشت.

به قول شاعر اگر نوشم نی نیشم چرایی، اگر تسهیلاتی نمی دهید چرا این همه ایثار گر را با گرفتن مبلغی برای تست اعصاب و گوش می‌آورید و بعد هم پزشک گوش به همه آنها می‌گوید ضعف گوش شما به علت پیری است.

خوب معلوم است در حال حاضر همه ایثارگران همه پیر شده اند. بعد کدام تجهیزات در جهان اختراع شده است که ضعف گوش به علت پیری را با ضعف گوش به خاطر حضور در جبهه تشخیص دهد؟

این سئوال را از چند متخصص کردیم متفق القول گفتند در این خصوص هیچ دستگاهی وجود ندارد و هدف گرفتن پول‌ از ایثارگران و معطلی های زیاد است که اعصابشان را خورد می‌کند.

 از طرفی نزدیک به هفتصد تومان از‌ آنها بابت این کار پول می‌گیرند و هم به شعور شون توهین می‌کنند. چرا یک ارگان با مسئول ایثارگران توپخانه 44 و بیمارستان 577 ارتش برای انجام این کار توهین آمیز با ایثارگران برخورد نمی کند؟

متاسفانه وقتی خود ارتش برای گرفتن تست گوش از ایثارگرانش وجه می گیرد آیا شما انتظار دارید ارگان های دیگر به آنها تسهیلات و ارفاق هایی بدهند؟ 

متاسفانه کار به جایی رسیده که بنیاد شهید و امور ایثارگران هم از شدت عمل آنها راضی نیست. چرا که اگر این ها افراد را به بنیاد معرفی کنند درصد آنها را می‌دهد ولی حق آنها را پایمال می‌کنند و به ایثارگرانی که جانبازی دارند رحم نمی کنند.

در صورتی که در امور ایثارگران گروه 55 انسان های بسیار دلسوزی مشغول به کار هستند. یعنی دو نفر با شرایط برابر یک جا گروه 55 جانبازی می گیرد. چند قدم آنطرف تر در گروه 44 با وجود یک نفر که اصلا برای ایثارگران اهمیت قائل نیست با همان شرایط رد می‌شود.  آیا واقعا این حق الناس است؟

اینستاگرام
سلام
کاملا حق باشماست بنده هم گرفتارهمین موضوع هستم درقرارگاه جنوب شرق ارتش درکرمان ،بنده کارمندم قرارنیست ازبنیادشهیدحقوق مزایابگیرم ولی نمیدونم چرامشکل بنده راحل نمیکنندلشکرمدارک مراتاییدکردالان که بایدقرارگاه تاییدبکنه این کارراانجام نمیده ،دلیلش راهم نمیدونم
باسلا م واحترام خدمت همه ی عزیزان فاش نیوز وهمینطور همرزمان عزیزم درسراسر ایران
مطلبی از یک ایثارگر تحت عنوان : درگروه توپخانه 44 چه م گذرد درفاش نیوز خواندم
میلب این رزمنده ایثارگر دردیست از هزاران درد که ایثارگران به صور مختلف با آن مواجه هستند وبه قول معروف امداد گری هم نیست به داد ایثارگران درد مند برسد
بنده خودم ایثارگرم وجبهه دیده وترکش خورده وموج گرفته
می خواهم عرض کنم ریشه این مشکلات که آن رزمنده ایثارگر اشاره کردند فراوان است ولی به چند نکته اشاره میکنم:
ازقدیم گفتن: قدر(اندازه) درد ر درد مند می داند.
خوب وقتی قانون گذاران مملکت خودشان درد وآنهم درد ایثارگری ندارند قطعا از میزان رنج ایثارگران هم اطلاع چندانی ندارند وبقولی آنرا لمس نکرده اند تا قوانین متناسب با درد ورنج ایثارگر تصویب کنند.
کسی که موج گرفته با کدام دستگاه ویااختراع طول وشدت موج را بعد سالها ازوقع انفجارها بسنجند!!؟

اثرموج در روح وروان فرد چنان مخفی است که فقط درشرایط بسیار حادمیشود گوشه ای ازآن لمس کرد.

یک مثال می زنم:
حقیر درطول سالهای دفاع مقدس مثل سایر رزمندگان بارها وبارها درمعض موج انواع انفجارهای مختلف قرارگرفتم(بگذریم که هنوز هم صدای درون مغز دارم وماهی چند خواب وحشتناک می بینم وپپپ)

تا اینکه یکبار خمپاره کنارم منفجر و حسابی مجروح شدم ومدتها دربیمارستان بستری شدم
درصورت سانحه علاوه برمنقاط عمده سوختگی وشکستگی وغیره موج انفجار ومشکلات شنوایی هم ذکرشده ومستند است.
بااین توصیف حالا که عمری ازما گذشته شنوایی نسبت به آن ایام افت بیشتری دارد والبته مشکلات بدنی وروحی بیشتر...
بااین اوصاف به کمیسیون پزشکی آنهم با خواهش وتمنا وسفارش رفتییم پزشکان کمیسیون بدوی ارتقاء درصد مرا تایید کردند ولی درکمیسیون عالی آنهم با قریب 10ماه زمان اعلام کردند که: افت شنوایی می تواند ناشی از افزایش سن باشد!!!

ولی این حضرات متخصص نگفتند یا به اینها گفته شده نگویند: آیا صدمه موج انفجارکه مستند درپرونده جانبازی هست تاثیری دراین افت داشته یانه!!؟

ما به آخرعمری نزدیکیم ولی اگر به پل صراط اعتقاد دارین ما هرگز شما را نخواهیم بخشید ووعده مان سر پل صراط. ان شاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi