شناسه خبر : 108801
چهارشنبه 09 اسفند 1402 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور مردم در انتخابات نشانه شعور سیاسی بالای آنها است

تشکیل مجلس ضعیف یا عدم مشارکت مردم در انتخابات فقط به نفع دولتی ضعیف و بدون اراده خواهد بود.

فاش نیوز - شرکت در انتخابات نشانه شعور سیاسی مردم است که در جمهوری اسلامی در هر دوره موجب افتخار است.


یقین داریم حضور مردم در انتخابات مجلس صددرصد به نفع آنها است زیرا مجلس ضعیف و دولت قوی مدام از جیب مردم هزینه می کند تا اموراتش را بگذراند. اما چنانچه مجلسی قوی و قدرتمند داشته باشیم و نظارت و کنترل لازم را بر عملکرد دولت داشته باشد، هرگز دولت قادر نخواهد بود از جیب ملت هزینه کند و دولت را مجبور می کند تا تلاش مضاعف داشته باشد و مشکلات مردم را حل و فصل کند.


از این معادله عجیب سیاسی می توان نتیجه گرفت که تشکیل مجلس ضعیف یا عدم مشارکت مردم در انتخابات فقط به نفع دولتی ضعیف و بدون اراده خواهد بود. چرا که در دنیا سیاست، انتخابات مجلس در تمام کشورهای دنیا با مشارکت پایین انجام می شود. فلذا شرکت آحاد مردم در انتخابات نشانه شعور سیاسی مردم خواهد بود که در ایران در هر دوره موجب افتخار بوده است.
بنابر این اگر قصد تشویق مردم برای شرکت در انتخابات را داریم می بایست واقعیت ها گفته شود تا مجلسی قدرتمند با نظارتی قوی بر دولت تشکیل شود.

 

|| محسن

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi