شناسه خبر : 108805
چهارشنبه 09 اسفند 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت دفاع مقدس در میان آب ها+تصاویر

روایت دفاع مقدس در میان آب ها+تصاویر

فاش نیوز - یکی از مهمترین بخش دفاع مقدس، پرداختن به عملیات هایی است که بخشی از آن در آب ها انجام می شد. در این نوع عملیات دقت و شجاعت رزمندگانی که قرار بود در آن شرکت کنند چند برابر موقعیت جنگیدن در محورهای خاکی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مهمترین بخش دفاع مقدس، پرداختن به عملیات هایی است که بخشی از آن در آب ها انجام می شد. در این نوع عملیات دقت و شجاعت رزمندگانی که قرار بود در آن شرکت کنند چند برابر موقعیت جنگیدن در محورهای خاکی بود. 

بیشتر بخوانید

چند سالی است که از آغاز سفر راهیان نور و اعزام زائران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می گذرد اما در سال های اخیر پرداختن به این بخش مهم از جنگ تحمیلی پررنگ تر شده. با این وصف شهدای عملیات دریایی از جمله نادر مهدوی هنوز گمنام ترین شهیدان هستند. 

در ادامه تصاویری از حضور زائران در این مناطق عملیاتی خواهید دید. 

اردوی راهیان نور , دفاع مقدس , اروندرود , اردوی راهیان نور , دفاع مقدس , اروندرود , اردوی راهیان نور , دفاع مقدس , اروندرود , اردوی راهیان نور , دفاع مقدس , اروندرود ,

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi