شناسه خبر : 108809
چهارشنبه 09 اسفند 1402 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید «محمدپور» و جانباز «جوانشیر»

فاش نیوز - شهردار تبریز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده شهید والامقام «حسین محمدپور» و جانباز سرافراز «اسماعیل جوانشیر» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌الاسلام رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهید والامقام «حسین محمدپور» و جانباز سرافراز «اسماعیل جوانشیر» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا و جانبازان سرافراز به مثابه یادگاران دفاع مقدس در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام و تکریم جایگاه جانبازان سرافراز به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

هوشیار، با بیان اینکه با افزایش مشارکت شهروندی شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود،ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهدای گرانقدر با ایثار و از خودگذشتگی خویش الگوی بی بدیل جامعه اسلامی هستند، تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می‌توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

وی افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان والامقام حضور می‌یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.

هوشیار، خاطرنشان کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی از خانواده معظم شهید والامقام «حسین محمدپور» و جانباز سرافراز «اسماعیل جوانشیر» جداگانه از  قدردانی کرد.

شهید والامقام حسین محمدپور متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۴۳ در تبریز در تاریخ ۲۵ مرداد سال ۱۳۶۳ در سردشت بر اثر اصابت مستقیم گلوله دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و جانباز سرافراز ۴۵ درصد اسماعیل جوانشیر در ۲۳ بهمن سال ۱۳۴۶ در تبریز دیده به جهان گشوده است ایشان در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi