شناسه خبر : 108865
جمعه 11 اسفند 1402 , 23:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «صحیفه سرخ» نامزد کتاب سال دفاع مقدس شد

کتاب صحیفه سرخ (وصیت‌نامه شهدای لرستان) به کوشش علی خسروی نامزد گروه مرجع بیست ‌و یکمین دوره کتاب سال دفاع مقدس شد.

کتاب «صحیفه سرخ» نامزد کتاب سال دفاع مقدس شد

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس، از لرستان، کتاب صحیفه سرخ (وصیت‌نامه شهدای لرستان) به کوشش علی خسروی که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، توسط انتشارات هاویر به چاپ رسیده است، نامزد گروه مرجع بیست ‌و یکمین دوره کتاب سال دفاع مقدس شد.

دبیرخانه بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس (جایزه کتاب سال دفاع مقدس)، از میان یک هزار و ۷۳ عنوان کتاب رسیده و تأیید شده در بزرگترین گروه خود، یعنی «گروه مستندنگاری»، در سه بخش «خاطرات»، «زندگینامه‌ها» و «اسناد شخصی»، و در هفت زیرگروه (شاخه فرعی)، ۴۵ عنوان کتاب را به عنوان نامزد معرفی کرد.

در این مجموعه ۸ جلدی وصیت‌نامه شهیدان استان لرستان به صورت شهرستانی گردآوری شده که در کنار متن تایپی هر وصیت‌نامه، تصویر نسخه اصلی دست‌خط مبارک شهید آورده شده است.

برای جمع‌آوری و تایپ متن وصیت‌نامه‌ها و اعتبارسنجی مشخصات و عکس شهید و تطبیق متن اصلی با متن تایپی، بیش از ۲ سال زمان صرف شده است.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi